18. Marta 2019.

Nostalgija na četiri točka: Povratak legendarnog “bagija”

Big Portal

Za razliku od originalnog modela, koji je imao klasičan motor sa unutrašnjim sagorevanjem, savremena verzija – nazvana ID Buggy – za pogon koristi električni energiju.

Koncept VW ID Buggy svojim dizajnom već na prvi pogled podseća na Meyers Manx “bagi” iz 1960-tih godina.

Kao što se i očekuje od jednog terenskog vozila tog tipa, moderni “bagi” ima specijalne BFGoodrich pneumatike za vožnju van asfalta i zaštitni rol-bar u slučaju prevrtanja, dok odstojanje od tla iznosi 238 mm.

Volkswagen je ovaj koncept konstruisao tako da se postojeća karoserija može lako ukloniti, što ostavlja mogućnost za raznovrsne nadogradnje u zavisnosti od potreba i želja korisnika.

Materijali u kabini su vodootporni, s obzirom da ID Buggy nema krov, vrata i bočne prozore pa je izložen na milost i nemilost atmosferskim uticajima.

Pored dva mesta za sedenje – za vozača i suvozača, pozadi se nalazi mali odeljak za odlaganje stvari.

Kao i ostala Volkswagenova konceptna vozila na struju iz ID familije i Buggy je postavljen na MEB mehaničku platformu razvijenu za automobile sa električnim pogonom.

Za skladištenje električne energije koriste se litijum-jonske baterije kapaciteta 62 kWh, koje napajaju strujom elektromotor od 204 ks (150 kW) i 309 Nm.

ID Buggy od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,2 s, a maksimalna brzina elektronski je ograničena na 160 km/h.

Volkswagen tvrdi da je prema novom WLTP mernom ciklusu automobil u stanju da pređe do 250 km, pre nego što se baterije isprazne.

Koncept ima samo zadnji pogon, ali je nemački proizvođač ostavio opciju ugradnje još jednog elektromotora, napred, čime bi se dobio pogon 4×4, a ukupna kombinovana snaga iznosila bi 408 ks (300 kW).

B92

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare