Budući da je aktuelni trend unutar automobilske industrije unifikacija, definitivno je neophodno usvajanje novog poslovnog plana.
Naravno, limuzine su najosjetljivije s obzirom na trendove, ali je Skyline bezbedan. Ipak, ljubitelji Nissana još uvijek ne treba da budu previše oduševljeni.
Naime, akuelni Skyline sedan, u Evropi poznat kao Infinity Q50, nije GT-R.
Nedavni novinski izveštaj iz Japana tvrdi da Nissan ukida razvoj svih svojih limuzina u matičnoj zemlji, uključujući modele Cima, Fuga i Skyline. Fuga je povezana s bivšim Infinitijem Q70, dok je Cima slična Q70L.
Prošle nedjelje je Nikkei Shimbun izvijestio da je razvoj Skylinea suspendovan, kao i da je veo spušten na dalju evoluciju ovog Nissanovog simbola. Međutim, japanska marka se neće odreći Skylinea, izjavila je izvršna potpredsjednica kompanije, Asako Hošino tokom lansiranja modela Nissan Note Aura e-POWER, ne demantujući vijesti vezane za odlazak Fuge i Cime, prenose vrelegume.rs.
Izvještaj iz 2020. bi mogao da baci izvjesno svjetlo na ono što Nissan ima na umu za svoje buduće premijum modele. Naime, japanska marka namjerava da transformiše Infiniti u “Nissan-plus” podjelom više platformi i tehnologija među divizijama. To bi moglo da znači i manje proizvoda sa zadnjim pogonom za Infiniti.
Naziv “Skyline” je postojao i prije nego što ga je Nissan predvidio za svoj model automobila. Prva generacija je pristigla 1957., kao proizvod Prince Motor Companyja. Nissan i Prince su se spojili 1966., a popularni sedan je ostao u portfoliju.
Skyline je trenutno u svojoj 13. generaciji u Japanu. Aktuelna verzija je pristigla 2013. kao limuzina, a restilizacija je obavljena 2019., kada je automobilu podaren više “GT-R-ovski” izgled uz tehnološku i bezbjednosnu nadogradnju.
Vrelegume.rs