3. Marta 2022.

Nissan predstavio Juke Hybrid

Big Portal

Aktuelni Juke druge generacije debitovao je 2018, a hibridna verzija dobila je elektrifikovani pogonski sklop, koji su razvili Nissan i Renault i koji se već koristi u E-Tech varijantama modela Renault Clio i Captur.

Sastoji se od 1.6-litarskog četvorocilindarskog benzinskog atmosferca koji proizvodi 94 KS (69 kW) i 148 Nm obrtnog momenta, elektromotora koji raspolaže sa 49 KS (36 kW) i 205 Nm, drugog električnog motora koji radi kao HSG (High-Voltage Starter Generator), baterije od 1,2 kWh i sofisticiranog menjača koji šalje snagu na prednju osovinu.

Nissan nije otkrio kolika je ukupna kombinovana snaga pogonskog sistema, ali su rekli da hibrid nudi 25% više snage od verzije sa 1.0-litarskim turbo-benzincem, dok istovremeno smanjuje potrošnju goriva do 40% u gradskom ciklusu i do 20% u kombinovanom ciklusu vožnje.

S obzirom da pomenuti turbo-benzinac proizvodi 117 KS, Juke Hybird bi trebalo da raspolaže sa oko 146 konjskih snaga.

Prema preliminarnim podacima, prosečna kombinovana potrošnja goriva je 5,2 l/100 km, a emisija CO2 od 118 g/km.

Baterija od 1,2 kWh u kombinaciji sa sistemom regenerativnog kočenja i dostupnim e-Pedal režimom vožnje, omogućava da Juke Hybrid svaki put startuje u EV režimu i kreće se na električni pogon i do 80% gradske vožnje.

Automobil može dostići brzinu do 55 km/h u čistom EV režimu.

Iako Nissan nije precizirao električnu autonomiju, ona će biti prilično ograničen jer je ovo običan hibrid sa baterijom malog kapaciteta.

Vizuelno, Juke Hybrid se razlikuje od ostalih verzija po redizajniranoj maski hladnjaka sa aktivnom rešetkom (pokretnim elementima koji menjaju ugao orijentacije), Nissanovim novim amblemom, Hybrid oznakama na prednjim i prtljažnim vratima, i malo drugačijim zadnjim spojlerom.

Neke od promena doprinose poboljšanju aerodinamike vozila, odnosno smanjenju otpora vazduha i povećanju efikasnosti.

Osim toga, Juke Hybrid ima i novi set 17-inčnih alu felni, a dostupan je i sa opcionim 19-inčnim “aero” točkovima preuzetih od električnog Nissana Ariya.

Nissan nije objavio fotografije unutrašnjosti vozila, ali je naveo da su promene ograničene na pojedine pokazivače na instrument tabli koji su specifični za hibridni pogon.

Tu je nova grafika na ekranu od 7 inča koja prikazuje protok energije, kao i dodatni tasteri za e-Pedal sistem.

Zbog baterije, prtljažnik je smanjen za 68 l, na 354 l, u odnosu na obični Juke.

Nissan nije objavio cenu za Juke Hybrid, ali očekujemo da će biti skuplji od verzije sa SUS pogonom i da će se kretati oko cene modela Renault Captur E-Tech.

Isti pogonski sistem trebalo bi da dobije i novi Mitsubishi ASX koji je nedavno najavljen.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare