Nissan ne odustaje od izumiruće kategorije - BIGportal.ba
Auto-moto Ostalo

Nissan ne odustaje od izumiruće kategorije

Takozvana kategorija automobila u Americi “mid-size” ili kako je u Evropi poznatija kao D segment, obično ima samo dva imena.

Riječ je o Toyoti Camry, bestseleru među putničkim automobilima svake godine osim jedne još od 1997. godine, i vjernom pratiocu Hondi Accord.

Daleko od toga da gotovo svako nije imao svog predstavnika, ali su Camry i Accord uvijek bili “svjetlosne godine” ispred svih po popularnosti, na koji način se čini da je svaki rival djelovao kao stara vijest.

Međutim, Nissan Altima je često prkosila pravilima.

Debitovala je još 1993. godine, ali je pravu popularnost zabilježila tek prije desetak godina.

Ruku na srce, treba reći da su prodajni rezultati često ostvarivani zahvaljujući prodaji u flotnu namjene, ali isto moramo spomenuti da je 2014. godine prodato rekordnih 335.644 jedinica. Takva cifra je bila dovoljna da zaprijeti spomenutim japanskim konkurentima. Danas je situacija nešto drugačija i dominiraju krosoveri, pa je prodaja Altime tek trećina one od prije decenije.

Sadašnja šesta generacija je debitovala 2019. godine pa je vrijeme za prvo osvježenje. Nissan nije nešto mnogo investirao u “zatezanje bora” kada znamo da eksperti predviđaju da ova kategorija uskoro više neće ni postojati, ali i pored toga Altima i dalje važi za jednu od boljih kupovina.

2021 Toyota Camry Hybrid Unveiled - 9 Key Updates

I šta je onda novo za 2023. godinu? Pa sa dizajnerske strane – skoro ništa. Maska hladnjaka je nešto uvećana i sportski paket opreme SR mijenja hromiranu masku hladnjaka sa onom ofarbanom u crnu boju.

LED osvjetlenje je standardno na svim modifikacijama, a Altima se može pohvaliti i s nekoliko novih boja i dizajna felni prečnika od 15 do 19 inča.

Ništa veće izmjene nisu stigle ni na račun enterijera, gdje sada uočavamo 12,3-inčni monitor. Nissan kaže da je bežično povezivanje mobilnog telefona preko Apple CarPlay i Android Auto sada standardna oprema, ali da je najveća izmjena ona bezbjednosne prirode, i koju ne možemo da vidimo golim okom.

Svi modeli sada imaju automatsko kočenje u slučaju opasnosti, upozorenja ukoliko nagazite linije i ako je drugi automobil u mrtvom uglu i još mnogo toga.

Altima je zapravo jedini “mid-size” automobil osim Subaru Legacy koji se može pohvaliti takvom standardnom opremom, dok kod većine konkurenata morate da doplatite za nju.

Izbor motora je ostao neizmijenjen u poređenju sa prethodnikom. To znači da će većina kupaca izabrati 2,5-litarski atmosferski benzinac sa 188 konjskih snaga, dok oni koji žele više snage mogu da izaberu i 2,0-litarski turbobenzinac s 248 “grla”.

U oba slučaja pogon je na prednje točkove, uz opcioni prenos snage na sva četiri točka, a mjenjač je CVT. Početna cijena od oko 25.925 američkih dolara se ne bi trebala izmijeniti u većoj mjeri.

Ovakve priče oko minimalnih ulaganja su nažalost obično znak da se kraj približava, i da su šanse male da će Altima doživjeti još jednu generaciju.

Na taj način bi se pridružila modelima kao što su Chrysler 200, Ford Fusion i Mazda 6 kojima smo već štampali čitulju, a uskoro ćemo isto uraditi i za Chevrolet Malibu, Hyundai Sonatu i Kiju K5.

(AutoRepublika)

Danas objavljeno

Sintetičko gorivo (ni)je rješenje: Do 2035. biće ga dovoljno za samo 2% vozila u Evropi

Vanja A

Novi električni Hyundai prelazi 614 km sa jednim punjenjem

Vanja A

Petina električnih automobila prodatih u Evropi sklopljena u Kini

Vanja A

Ostavite komentar