12. Aprila 2021.

Nissan je u tišini gradio prednost u odnosu na rivale?

Big Portal

Verovatno je bio automobil ispred svog vremena, jer je posedovao stvari koje je dobar deo konkurencije dostigao tek nakon više od decenije. Samim tim, logično je pomisliti da je Nissan ostvario prednost u odnosu na rivale, lansirajući nove proizvode. Međutim, sve što smo videli od tada (za sada) je druga generacija Leafa, pišu Vrele Gume.

Kao što znamo, na putu je atraktivni električni krosover Ariya, koji pristiže krajem godine, baziran na novoj platformi koju će deliti brojni modeli unutar Renault-Nissan alijanse, počev od električnog SUV-a veličine Jukea. Ovde se nameće pitanje zašto je Nissanu bilo potrebno toliko vremena da iznedri nove elektromobile, prepuštajući prednost konkurenciji?

Pa, razlozi su prilično jasni. Japanska kompanija je poslednjih godina bila u ozbiljnim problemima, ali sve to vreme, Nissan ne samo što je vredno radio na novim modelima, već je tiho gradio prednost u odnosu na protivničke marke, smatraju ljudi bliže upoznati s dešavanjima. S prodajom Leafa koja je probila pola miliona jedinica širom sveta, Nissan raspolaže velikim brojem podataka i iskustvom i ekspertizom na polju električnih automobila, o kojim drugi samo mogu da sanjaju. Za razliku od većine, i to treba imat i u vidu, Japanci elektromobile prodaju više od deset godina.

Sve to bi trebalo da stavi Nissan u dobru poziciju za ofanzivu na tržište elektrifikovanih automobila, koje postaje sve „gušće naseljeno“. Biće interesantno videti da li je Leaf zaista izgradio preko potrebnu prednost za Nissan.

Jedan od ljudi koji stoje iza lansiranja Leafa i mnogo toga drugog, je bivši glavni Nissanov operativac (i bivši šef Aston Martina), dr Endi Palmer, tako da Japanci sigurno imaju jake adute u rukavu.

Izvor: Vrele Gume

Foto: arhiva Autoblog.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare