Ostaje nam da sačekamo i vidimo da li će biti tačne glasine koje kažu da bi aktuelna generacija mogla da dobije blago hibridnu postavku, pa čak i Final Edition izdanje pre nego što konačno bude penzionisana. Tu se nameće pitanje „šta sledi nakon toga“? Pa, R36 naravno.
U materijalu za medije koji je izdao Nissan Australia, vezano za GT-R (2022.), direktor ove regionalne divizije, Adam Paterson, potvrdio je da će performantna japanska mašina biti penzionisana u novembru jer više nije u skladu s regulativom vezanom za zaštitu od bočnog sudara. Međutim, to ne znači i kraj priče za GT-R za Australiju.
Dok njegova izjava može navesti na razmišljanje da bi R35 mogao biti ažuriran da bi se uskladio sa strožim normama, Paterson je ipak spomenuo da će GT-R za 2022. označiti zatvaranje poglavlja aktuelne generacije. On je govorio i o T-Spec i Nismo SV specijalnim izdanjima, kao poslednjom ponudom aktuelnog modela u zemlji kengura.
Mada ovo nije zvanična potvrda dolaska R36 modela, najbliže je tome. Pitanje koje svi imamo u glavi je „kada će Nissan predstaviti novi GT-R?“. Tu je i začkoljica koliko će „nova“ biti naredna generacija, jer neki izveštaji sugerišu da će počivati na unapređenoj verziji aktuelne platforme, što je strategija koju je japanski proizvođač koristio i u slučaju drugih sportskih modela, poput Z za 2023.
Da li je blago hibridna postavka zapravo namenjena R36, koji će navodno zadržati 3,8-litarski V6 twin-turbo, ali u ovom slučaju ekološki podobniji? Od novajlije smo sigurno i dalje udaljeni par godina, jer logika nalaže da bi najpre trebalo da vidimo koncept, baš kao što je to nedavno bio Z Proto.
Da podsetimo, R35 je na scenu stupio 2007., što znači da je već 14 godina star, a došao je nakon GT-R (2001.) i GT-R Proto (2005.) koncepata.
Vrele Gume