Nissan Ariya je veoma bitan model za budućnost japanske kompanije, o čemu svedoči i podatak da je upravo ovo električno vozilo izabrano za “manekena” njegovog novog amblema.
Ovo je prvi put u poslednjih 20 godina da je Nissan odlučio da restilizuje logo koji krasi njegove modele, ali i koji se koristi u reklamama i propagandnom materijalu.
Sva predstavništva i prodajni saloni japanskog proizvođača takođe će nositi redizajnirani simbol kompanije.
Kao i u slučaju kompanije Opel, koja je takođe nedavno restilizovala svoj logo, i Nissan je novi amblem predstavio upravo na jednom električnom modelu, što simbolično treba da pokaže kojim pravcem će se kretati automobilska industrija u budućnosti.
Sa druge strane, osnovni elementi amblema su ostali neizmenjeni, čime Nissan želi da zadrži kontinuitet sa svojim istorijskim nasleđem.
Ime kompanije je ostalo u centru kruga, ali će od sada na svim električnim automobilima logo svetleti.
Kako kažu u Nissanu, novi logo označava i tranziciju od naglašenog industrijskog dizajna koji je krasio stari amblem, ka digitalnoj eri sadašnjosti i budućnosti.
Novi amblem će početi da se koristi već ovog meseca, kako u digitalnoj formi, tako i u fizičkom obliku.
Svi budući električni modeli, počev od Nissana Ariya, imaće napred pomenuti svetleći logo koji se sastoji od 20 LED sijalica.