23. Oktobra 2022.

Nio ima strategiju za Evropu

Big Portal

Nio je prošle godine najavio osnivanje automobilske marke za masovnu proizvodnju, ali još nije objavio njen naziv. Očekuje se da će odnos Nia prema tom brendu biti poput Volkswagenovog prema Audiju i Toyote prema Lexusu.

Nova marka će se fokusirati na manje automobile koje Nio trenutno uvodi na evropsko tržište. U fokusu će biti pojedinačne evropske zemlje u kojima se beleži dobra prodaja velikoserijskih automobila. „Bolje je početi u Francuskoj, Italiji i Španiji zbog različite strukture ulaska na tržište“, rekao je predsednik kineske kompanije.

Nio planira i pokretanje premijum marke u Nemačkoj, Švedskoj, Holandiji i Danskoj posle debija na tržištu Norveške prošle godine. Sledeće godine na red dolaze Velika Britanija, Švajcarska, Austrija, Belgija i Luksemburg.

Svi moedli predviđeni za prodaju u Evropi koriste najnoviju platformu NT2, a to su velika limuzina ET7, potom limuzina srednje veličine ET5 i veliki SUV EL7. EL7 je preimenovan iz ES7, zbog tužbe koju je podneo Audi jer je Niova oznaka vučala suviše slično Audijevoj S seriji iza koje stoji broj.

Nio je u Norveškoj prodavao veliki SUV E8, zasnovan na platformi prve generacije, ali se taj model neće prodavati u ostalim evropskim zemljama dok sledeće godine ne pređe na novu platformu NT2, a tada će i model promeniti ime u EL.

Izvor: Nacionalnaklasa

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare