Označavajući novu eru u Balenciaginoj ponudi konfekcije, kampanja “baca” akcenat na sakoe, haljine, pantalone, spajajući uzvišene krojeve sa oštrim završnim obradama.
U radnom okruženju, Kidmanova pozira u kožnom kroki kaputu na jednoj slici, dok na drugoj sedi u haljini na tufnicama.
U modnom kontestu, mnogi bi konstatovali da je kampanja uspešna. Ipak, post je izazvao bukvalno bes na mrežama i mnogi su joj uputili velike kritike.
Slike pogledajte OVDE.
Naime, zbog Balensijagine reklame na kojoj deca drže plišane životinje obučene u lance i kožne kaiševe, gore mreže. Mnogi se pitaju kako glumica, ali i ostali nosioci kampanje, nisu reagovala zbog svega toga.
Na njenom profilu, retko ko se osvrnuo na sam modni poduhvat, već su joj pisali i pitali “šta ona to podržava”:
“Ne, Balensijaga! Ne!! Zar nisi čuli za najnovije fotografije sa detetom?”, “Veoma sam iznenađen što do sada niste zamolili da povuku vaše slike pošto očigledno provlače seksualizaciju sa decom u svom najnovijem marketingu”, pisali su joj.