Ovo je dokazala popularna pevačica Rijana zbog čije kolekcije muškog donjeg veša društvene mreže “gore”.
Rijana je odlučila da napravi mušku kolekciju crvenog seksi donjeg veša za Dan zaljubljenih, a publika je podeljenog mišljenja u vezi sa ovom inovativnom idejom.
Na stranici njenog brenda “Savage X Fenty”, pored kolekcije za žene, osvanule su i fotografije muškaraca koji promovišu odevne predmete nove kolekcije pod nazivom “Glossy Flossy”. Od bokserica sa crvenim srcima do čipkanog donjeg veša, muškarci imaju veliki dijapazon modela veša.
A cilj brenda je promovisanje rodne ravnopravnost, ali i “body positivity” pokreta. Tako u svojoj ponudi imaju sve veličine za muškarce, i veš za sve oblike tela.
Kako se navodi na sajtu, linija donjeg veša “slavi neustrašivost, samopouzdanje i inkluzivnost”.
“Želimo da se osećate seksi i da se zabavljate radeći to. Sa ponudom koja se može koristiti svakodnevno do provokativnijih komada – Savage X Fenty je donji veš za svakog”, navode.
A u ovu kampanju uključena su i neka poznata lica, poput ćerka čuvene pevačice Madone Lurd Leon.