Sve je počelo sa odlaskom oko 200.000 korisnika tokom prvog tromesečja tekuće godine, a kako beleži GSMArena, sunovrat se nastavlja i drugom tromesečju tekuće godine sa još većim brojem pretplatnika koji su napustili ovu nekada neprikosnovenu striming platformu.
Slobodni pad velike striming platforme
Kompanija Netflix bila je svesna mogućnosti da izgubi poveći broj pretplatnika tokom drugog tromesečja tekuće godine i projekcija je bila da će čitavih dva miliona korisnika prestati da plaća za usluge ove kompanije. Trenutna situacija nije toliko strašna ali ipak jeste veoma ozbiljna jer je oko 970.000 osoba otkazalo preptlatu na Netflix i svoj zabavni sadržaj potražilo na nekom drugom mestu.
Novac se i dalje vrti
Razlog za ovaj nešto manji broj otkazanih pretplata leži u prilivu novih korisnika u azijskom i tihookeanskom sektoru koji je pomogao ovoj kompaniji da ostvari prihod od 1,44 milijarde dolara tokom drugog kvartala tekuće godine. Međutim, zvaničnici ove kompanija navode i kako bi prihod bio veći da nije trenutnog nepovoljnog kursa dolara koji utiče na prihod koji se ostvaruje u regijama koje ne koriste ovu valutu.
Predviđa se napredak
U ovom trenutku Netflix smatra da će treći kvartal doneti, za nas potpuno neočekivano, porast broja pretplatnika i da će se ovoj striming platformi pridružiti novih milion korisnika. Naravno, nije ovo ni blizu prošlogodišnjeg uspeha kad je ova kompanija privukla 4,4 miliona novih pretplatnika, ali je bolje od konstantnog gubitka i pada.
A posle toga se kreće sa “merama štednje”. Prvo, uvešće se novi nivo pretplate koji će koštati manje ali će imati reklame. Pored toga, najnovije informacije sugerišu kako pretplata sa reklama neće doneti pristup punom katalogu televizijskih serija i filmova kojima ova platforma raspolaže, već samo određenim sadržajima. Nama ovo nikako ne zvuči kao dobra ideja. Naravno, tu je i nastojanje da se spreči deljenje lozinki naplatom korišćenja jednog Netflix naloga na različitim fizičkim adresama.
Benchmark.