Netflix ipak sa reklamama - BIGportal.ba
Tehnologija World-wide-web

Netflix ipak sa reklamama

Kompanija Netflix nalazi se u nekoj vrsti slobodnog pada, a ako ćemo biti iskreni sami su za to krivi.

Nakon serije diskutabilnih poteza, poput povećanja cene mesečne pretplate u određenim regionima i uvođenja zabrane deljenja jednog naloga između više domaćinstava, sada je na redu najbolji od svih – plaćena pretplata uz reklame. Iako smo mislili da je tako glup potez nemoguće napraviti, čak ni ako ste Netflix, portal HotHardware prenosi kako je tako nešto ipak moguće.

Problemi

Ovakav razvoj situacije prouzrokovan je problemima sa gubitkom korisnika u kojima se Netflix našao. Nakon strahovitog rasta u proteklim godinama, tokom prvog kvartala tekuće godine izgubili su 200.000 pretplatnika, a očekuje se da će izgubiti još 2 miliona tokom drugog kvartala.

To je uključilo uzbunu i neophodnost za pronalaženjem rešenja kako za postojeće, tako i privlačenje novih korisnika. Jeftina pretplata sa nižom cenom se čelnicima kompanija verovatno čini kao sjajna ideja, ali pitanje je koliko je to tačno.

Izgleda da se ne šale

Pre nekoliko meseci, čelnici kompanije Netflix rekli su kako razmišljaju uvođenju jeftinijeg nivoa pretplate koji bi, zbog snižene cene, prikazivao reklame. Dakle, ne besplatan Netflix po principu “pa kome smetaju reklame ako je džabe”, već “dajte nam vaš novac ali gledajte i reklame”. Ne krivimo vas ukoliko se pitate da li su oni normalni. Međutim, kako je tada rečeno, takva odluka bila je na dugačkom štapu.

Čini se kako se situacija u samo nekoliko meseci drastično promenila. Izvršni direktor kompanije Netflix, Ted Sarandos, u četvrtak je izjavio kako “Postoje ljudi koji smatraju kako je Netflix previše skup za njih, ali da im ne bi smetale reklame uz jeftiniju pretplatu”. Iskreno, mi za takve još uvek nismo čuli, ali ko smo mi da se ne složimo sa vođom ove platforme.

Dakle, Ted je i zvanično potvrdio ono o čemu se do sada samo šuškalo, a to je da će se pojaviti verzija platforme Netflix koju ćete plaćati manje, ali i u kojoj ćete morati da uživate u oglasima. U ovom trenutku nije poznato ni koliko će taj tip pretplate koštati, ni koliko će reklame biti dugačke i česte. Ali da će ih biti, to je već sigurno.

Izvor: hothardware/Benchmark

Danas objavljeno

NASA priprema raketu za povratak na Mjesec

Vanja A

IT giganti iz Kine omogućili vlastima uvid u algoritme

Vanja A

Nije u planu povećanje osnovnog skladišnog prostora za iPhone 14 Pro

Vanja A

Ostavite komentar