Netflix igre su potpuni promašaj, igra ih manje od 1% pretplatnika - BIGportal.ba
PlayGameR Tehnologija

Netflix igre su potpuni promašaj, igra ih manje od 1% pretplatnika

Industrija video igara vrednije je od muzičke i filmske industrije zajedno i to je već opšte poznata informacija, pa ne čudi da se i striming gigant Netflix svim silama trudi da postane deo jednog veoma lukrativnog segmenta zabave.

Međutim, kako prenosi XDADevelopers, pretplatnike ove platforme ipak interesuju nešto drugačiji sadržaji.

Želja za industrijom video igara

Novembra prošle godine Netflix je poželeo da postane deo industrije video igara pa je tako publici predstavio pet naslova u kojima su pretplatnici mogli da uživaju – Stranger Things: 1984, Stranger Things 3: The Game, Shooting Hoops, Card Blast i Teeter (Up). U sledećim mesecima sve više i više video igara počelo je da se pojavljuje, a Netflix je zadovoljno trljao ruke igrajući sporu igru privlačenja sve većeg broja gejmera na svoju platformu za striming.

Celokupna ideja iza ovog poteza jeste da Netflix predstavi premijum naslove namenjene mobilnim uređajima ali bez ikakvih reklama ili opcija za kupovinu unutar video igara. U ovom trenutku na platformi se nalazi 24 naslova, a pored pomenutih tu su:

  • Arcanium: Rise of Akhan
  • Asphalt Xtreme
  • Before Your Eyes
  • Bowling Ballers
  • Dominoes Café
  • Dungeon Dwarves
  • Dragon Up
  • Exploding Kittens
  • Hextech Mayhem: A League of Legends Story
  • Into the Breach
  • Into the Dead 2: Unleashed
  • Knittens
  • Krispee Street
  • Mahjong Solitaire
  • Moonlighter
  • Poinpy
  • Relic Hunters: Rebels
  • Shatter Remastered
  • This is a True Story
  • Townsmen – A Kingdom Rebuilt
  • Wonderputt Forever
Netflix_igre_2.jpg

Neželjeni sadržaj

Ali, da li korisnici žele te silne video igre i da li su se zbog toga pretplatili na Netflix. Odgovor pretpostavljate i sami, a on donosi jedno veliko i jasno “ne”. U ovom trenutku manje od jednog procena svih onih koji koriste ovu platformu na njoj igra video igre, a i pored toga Netflix planira da dodatno proširi biblioteku svojih naslova i do kraja godine ponudi još 26 novih video igara za ukupno 50 u ponudi.

Netflix pokušava da svoje trenutne gubitke pretplatnika nadoknadi novim (“casual”) gejming entuzijastima. Sa ovakvim video igrama, teško i da će oni koji vole da se zaigraju na mobilnom telefonu uplatiti Netflix čisto zbog video igara, ako kao striming platforma koja nudi i to, možda bi Netflix u budućnosti i mogao da se izdvoji iz ponude.

Benchmark.

Danas objavljeno

Brojne lažne aplikacije otkrivene u Google i Apple prodavnicama

Vanja A

Huawei Mate 50 Pro je novi kralj fotografije

Vanja A

Netflix planira veću cijenu, a 25% korisnika planira da otkaže pretplatu

Vanja A

Ostavite komentar