7. Aprila 2020.

Nesuđena ženevska premijera: Polestar Precept

Big Portal

Koncept Precept trebalo je da zvanično debituje 3. marta na auto-salonu u Ženevi, ali 48 sati pre otvaranja ove manifestacije ona zvanočno otkazana zbog pandemije koronavirusa.

Polestar navodi da novi koncept, koji je sada detaljno predstavljen publici putem videa, najavljuje sledeći produkcijski model, Polestar 3, ali i novi dizajnerski pristup koji će krasiti automobila ovog brenda u budućnosti.

Cilj je da se Polestar kao marka stilski postepeno udalji od Volvoa iz koga je i potekla, i da njihovi automobil više ne liče na Volvo modele.

Kada je reč o konceptu Precept, on je električna kupe-limuzina sa 4 sedišta, ali će produkcijski model Polestar 3 biti SUV.

Koncept može da se pohvali naprednim digitalnim interfejsom, održivim materijalima u unutrašnjosti i vrhunskim bezbednosnim karakteristikama, kažu u kompaniji.

Foto: Polestar promo

“Precept je vizija svega onog što čini Polestar kao relevantnu auto-marku”, rekao je direktor kompanije, Tomas Ingenlat, inače nekadašnji prvi čovek dizajna Volvoa, koji je oblikovao aktuelnu gamu vozila tog švedskog proizvođača. On je dodao da je automobil odgovor na jasne izazove sa kojima se suočava današnje društvo i industrija.

“Ovo nije san o dalekoj budućnosti, Polestar Precept najavljuje buduće produkcijske automobile i pokazuje kako ćemo primeniti inovacije da bismo umanjili negativan uticaj na životnu sredinu.”

Foto: Polestar promo

Auto ima veliko međuosovinsko rastojanje – čak 3,1 metar, koje doprinosi komforu u putničkoj kabini, ali i omogućava da se u podu smesti veliki paket pogonskih baterija.

S obzirom da je u pitanju potpuno električni automobil, prednji deo vozila nema tradicionalnu masku hladnjaka, već to područje sada zauzima takozvana Polestar “smart zona”, odnosno kućište za razne senzore koji opslužuju elektronske sisteme pomoći vozaču.

Foto: Polestar promo

Na krovu se nalazi LiDAR, dok je prepoznatljivi “potpis” LED farova, pod nadimkom “Torov čekić” (preuzet od Volvo automobila) sada vizuelno podeljen na dva dela.

Pozadi se celom širinom vozila prostire uska LED traka, a ostali tehničko-dizajnerski elementi uključuju bočne mini-kamere umesto običnih ogledala u retrovizorima, kao i stakleni krov iz jednog dela, koji se pruža i iza zadnjih sedišta.

Foto: Polestar promo

Polestar navodi da su u unutrašnjosti upotrebljeni novi održivi materijali, poput lanenih kompozita u oplati putničke kabine i naslonima sedišta, presvlaka od recikliranih PET plastičnih flaša, naslona za glavu od recikliranog vinila i tepiha izrađenih od recikliranih ribarskih mreža.

Što se tiče tehnologija, koncept sadrži multimedijalni sistem nove generacije, koji je baziran na Androidu. Opslužuje ga veliki 15-inčni digitalni ekran osetljiv na dodir, koji se nalazi na centralnoj konzoli.

Pored njega, tu je i 12,5-inčni digitalni displej ispred vozača, koji menja klasičnu analognu instrument tablu.

Foto: Polestar promo
Foto: Polestar promo
Foto: Polestar promo

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare