Neobična vijest u Grčkoj: Hotel tuži gošću i traži 60.000 evra odštete? - BIGportal.ba
Magazin Zanimljivo

Neobična vijest u Grčkoj: Hotel tuži gošću i traži 60.000 evra odštete?

U grčkim medijima se pojavila vijest da jedan hotel sa Rodosa traži naknadu u iznosu od 60.000 evra za navodno lažnu recenziju koju je na sajtu booking.gr ostavila gošća hotela.

Naime, jedna Grkinja iz Atine je rezervisala tri noćenja sa doručkom u hotelu na Rodosu (ne navodi se koji je hotel u pitanju) za 112.08 evra odnosno 36.86 evra po danu.

Kako piše grčki portal dimokratiki.gr, gošća je stigla u hotel 16. avgusta i odsjela u jednokrevetnoj sobi na drugom spratu. Nakon primjedbe da soba nije čista, prebačena je u drugu, trokrevetnu sobu na istom spratu na samo jednu noć, iako se radnik hotela nije složio s njenom žalbom. Narednog dana je ponovo prebačena u drugu, jednokrevetnu sobu na trećem spratu u kojoj je ostala do vremena odjavljivanja iz hotela.

Kako kažu zaposleni u hotelu, gošća se u toku boravka nijednom nije požalila i uputila bilo kakvu primjedbu i pritužbu, iako je svim gostima u sobama dostupan obrazac za žalbu, prenosi b92.

Takođe, navode da je posljednjeg dana napustila sobu u 13 časova iako je dogovor da svi gosti hotela napuste sobe do 11 časova.

Lindos - Rodos

Kod odjavljivanja iz hotela, gošća je na sajtu Booking.gr ostavila sledeći komentar: “Higijena nula. Prljavi podovi i kupatila, a prve noći sam pronašla stenice u krevetu. Čim sam ih vidjela, promijenila sam sobu, a onda su mi narednog dana još jednom promijenili sobu. Doživkela sam velike neprijatnosti, a njihovi zaposleni su pokušali da me ubjede da je soba čista i da ne vide ništa sporno.”

Osim loše recenzije, gošća je za lokaciju hotela dala ocjenu 10, za higijenu 2,5, za osoblje 5 i 5 za udobnost i odnos cijene i kvaliteta-

Iz hotela su odmah reagovali nazvavši njenu izjavu neistinitom:

“Naš hotel odbija Vaše tvrdnje kao neistinite. Postoje fotografije koje opovrgavaju vaše tvrdnje. Osim toga, ostali ste duže od predviđenog u našem hotelu”.

Takođe su je zvali i zahtjevali da ukloni negativnu i “lažnu” recenziju, jer kvari ugled hotelu, ali ona nije pristala. Potom su odlučili da je tuže i traže 60.000 evra odštete (3 meseca pritvora kako bi postupila po odluci), da obriše recenziju i napiše istinitu.

Ovaj slučaj se trenutno nalazi pred Prvostepenim sudom na Rodosu, prema navodima, informacije još nisu potvrđene i prenete u većim medijima.

B92.

Danas objavljeno

Povratak Heder Loklir – u mini haljini na premijeri filma

Zeljka

Izvršni direktor kompanije Nike priznao da je ubio tinejdžera – zbog toga ispaštao

Zeljka

Dodjela nagrada Zlatni Globus odložena za januar

Zeljka

Ostavite komentar