Neko bi očekivao da trkački vozač bude malo „liberalniji“ što se tiče brze vožnje, ali Fetelovi komentari su potpuno na mestu. On tvrdi da je ograničenje brzine sasvim logična stvar, jer se na taj način redukuje emisija ugljen-dioksida, a i vožnja postaje bezbednija.
Za mnoge kojima „benzin teče u venama“ je ovo možda gorka pilula, ali čovek koji je izgradio karijeru na brzoj vožnji zna da postoje limiti. Četvorostruki šampion Formule 1 veruje da je Nemačka jaka zemlja koja može biti primer drugim zemljama širom sveta.
U Nemačkoj, sistem autoputeva poseduje sekcije na kojima ne postoji ograničenje brzine. Ove lokacije su obično tamo gde je saobraćaj manje gust i gde postoji više prostora za vozače da „pruže korak“. Ovaj izazov za bezbednost u saobraćaju je nemačke autobanove učinio turističkom atrakcijom za ljubitelje brzine.
Fetel je u nedavnom intervjuu izjavio da se ne radi o ličnim osećanjima, već da je neophodno pogledati širu sliku: „Ograničenje brzine bi redukovalo emisiju CO2 za gotovo dva miliona tona, a putevi bi bili nešto bezbedniji. U Nemačkoj se često dešavaju saobraćajni incidenti jer nema ograničenja brzine. Ukoliko možemo da spasimo život samo jedne osobe, za mene nema dileme.“
Nemačka je dom nekih od najboljih trkačkih staza na svetu, a mnoge su dostupne za turiste. Ove lokacije će postati još važnije ako Nemačka započne ograničavanje maksimalne brzine na svim sekcijama autobanova. Ako je već čitav svet na putu smanjenja emisije ugljenika, onda je neophodno regulisati i auto-puteve u Nemačkoj.
Vrele Gume