Ali najnovija kolekcija NFT-jeva dolazi iz pivske industrije i to domaće. Banjalučka
pivara sa svojim Nektar pivom priključila se svijetu digitalnih tokena dizajnirajući kolekciju od 12
NFT-jeva i tako postalo prvo regionalno pivo i jedan od prvih domaćih brendova koji se oprobao u
ovoj inovativnoj i digitalnoj sferi.
Kreativni tim iz marketinga Banjalučke pivare je osmislio šaljiv i zanimljiv način da pozovu
potrošače na društvenim mrežama da im oni pošalju svoje viđenje šta zapravo znači NFT.
“Kreirali smo ograničenu seriju od 12 jedinstvenih digitalnih tokena i svih 12 NFT-jeva
poklonićemo onima sa najkreativnijim odgovorima na pitanje „WTF je NFT?“ Više stotina ljudi je
već učestvovalo u ovoj šaljivoj aktivaciji Nektara o NFT-ju, pokušavajući da svojim viđenjem
približe brendu šta zapravo znači ovaj popularan termin,“ poručili su iz Banjalučke pivare i pozvali
sve da posjete Instagram stranicu Nektar piva i učestvuju u ovoj aktivaciji do 31. marta
https://www.instagram.com/p/CbfoN-6I02s/?utm_medium=copy_link
Iz Banjalučke pivare poručuju da se kolekcija nalazi na Open Sea platformi, a osim NFT-ja
Nektar piva, 12 dobitnika očekuju i druge nagrade poput ulaznica za Nektar OK Fest, Nektar
Garden Fest, utakmicu KK Crvena Zvezda, majica, čaša, i, naravno piva, jer ipak je pravo pivo bolje
od ovog digitalnog.