19. Novembra 2021.

Nekada bicikl, a danas limuzina: Škoda Slavia

Big Portal

Razvijen i proizveden lokalno u Puni, modela Slavia koji odaje počast nasleđu brenda, ujedno označava početak sledeće faze češke kompanije u projektu India 2.0.

Nakon uspešnog lansiranja SUV modela Kushaq, nova limuzina je drugi model Škode razvijen specijalno za tržište Indije, gde se i proizvodi sa nivoom lokalizacije od 95%.

Omaž osnivačima Vaclavu Laurinu i Vaclavu Klementu

Godine 1895. osnivači Vaclav Laurin i Vaclav Klement započeli su posao popravki bicikala u mestu Mlada Boleslav. Ubrzo nakon toga, dizajnirali su svoje bicikle i uspešno ih plasirali pod nazivom Slavia iz 1896. godine. Bicikli Slavia su brzo postali sinonim za kvalitet i inovaciju, a naziv je usvojen i za motocikle koje su Laurin i Klement predstavili 1899. godine.

S obzirom da je Slavia zasnovana na platformi MQB-A0-IN, odnosno MQB varijanti koju je Škoda posebno prilagodila indijskom tržištu, u češkom proizvođaču navode da ova limuzina nudi sveobuhvatan spektar bezbednosnih funkcija i naprednih multimedijalnih sistema.

Škoda Slavia je klasična limuzina (za razliku od Rapida koji je imao 5. vrata) u popularnom segmentu u Indiji.

Sa dužinom od 4.541 mm, nije prevelika za gradsku vožnju, a njena prostranost tipična za Škodine modele i kapacitet prtljažnika od 521 l čine je pogodnom i za potrebe porodica.

Dizajnom spoljašnjosti Slavia se nadovezuje na limuzine Octavia i Superb.

Motorizacija

Škoda kupcima u Indiji nudi izbor između dva benzinska motora.

Bazični 1.0 TSI sa 3 cilindra proizvodi 85 kW (115 KS) i 175 Nm, dok se snaga prenosi na točkove putem 6-brzinskog manuelnog menjača, a dostupan je i opcioni 6-stepeni automatik.

Četvorocilindarski 1.5 TSI nudi 110 kW (150 KS) i 250 Nm, a kupac može da bira između 6-brzinskog manuelca i sedmostepenog DSG menjača sa dvostrukim kvačilom.

Škoda Slavia, koja je namenjena isključivo tržištu Indije, u prodajne salone u toj zemlji stiže početkom 2022. godine.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare