7. Decembra 2020.

Naučite kako da odaberete savršen parfem za vas

Big Portal

Sigurno je da imate svoj omiljeni parfem, ali nekada poželite i da promijenite mirisnu notu ili brend. U parfimerijama nerijetko viđate posude sa zrnima kafe na rafovima. Za one koji ne znaju čemu služe, odgovor je u – neutralizaciji mirisa.

Naime, nakon već četiri isporobana parfema, čulo mirisa više nije u stanju da identifikuje aromu jer su receptori prezasićeni, ali miris kafe automatski neutrališe i vraća osjećaj.

Pri odabiru parfema, najprije je važno da pročitate šta na njemu piše. Što je koncentracija aromata veća u njemu, duže će trajati na koži. Nije rijetkost da ovaj segment diktira i samu cijenu parfema. Evo smjernica i parametara koje treba uzeti u obzir.

  • Eau de Sport – 1 do 3 posto – manje od dva sata.
  • Eau de Cologne – 3 do 5 posto – dva do tri sata.
  • Eau de Toilette – 6 do 12 posto – oko 4 sata.
  • Eau de Parfum – 15 do 20 posto – oko šest sati.
  • Perfume – 20 do 30 posto – više od osam sati.

Parfem se nanosi na mjestima gdje se mjeri puls, nikako na odjeću ili ispod pazuha, ali ga možete blago nanijeti i na kosu. A kako da izaberete parfem koji odgovara vašem karakteru, do saznanja su došli stručni timovi.

Citrusna nota, osvježavajuća najprije odgovara poslovnim, inteligentnim ženama, onima koje su samosvjesne i ne plaše se iskušenja.

Cvjetni mirisi priliče živahnim, pomalo infatilnim ženma, ali i romantičnim damama.

Drvenasti parfemi odgovaraju suzdržanim damama prefinjenih manira, koje zaslužno nose titulu dame.

Orijentalna nota namijenjena je senzualnim ženama, mističnim i onima kojima je zima najomiljnije  godišnje doba.

Aromatični parfemi odgovaraju kreativnim damama, željnim avanture i inovacija.

Kada je jači pol u pitanju, portal “Telegraf” je i za njih odabrao mirisne note prema karakternim crtama:

Osvježavajući parfemi su namijenjeni mladim muškarcima, sportskim tipovima koji su spremni na avanture.

Drvenasta nota odlično će pristajati stabilnim, smirenim muškarcima koji teže komforu.

Aromatične note biraju poslovni, biznismeni i oni koji odišu samopouzdanjem

Kao i kod mnogih stvari poput šminke i nakita, i kod parfema se držite pravila “manje je više”. Blago ga nanesite u manjoj količini i imaće pun efekat. Zapamtite, isti parfem neće isto mirisati na svakoj koži i to zavisi od niza faktora – tipa kože, godišnjeg doba, metabolizma…

Takođe, imajte na umu da čulo mirisa najbolje funkcioniše deset sati nakon buđenja, zato ne hitajte u parfimeriju čim ustanete iz kreveta.

(Telegraf.rs)

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare