Nastradao Stradale - BIGportal.ba
Auto-moto Ostalo

Nastradao Stradale

Redak Ferrari SF90 Stradale Assetto Fiorano teško je oštećen u udesu u Italiji.

U gami Ferrarija hibridni SF90 Stradale trenutno je najskuplji i najsnažniji model.

Upravo je jedan specijalni primerak ovog modela sa fabričkim paketom Asseto Fiorano, što je još dinamičnija i sportskija verzija, slupan pre nekoliko dana u Italiji u blizini grada Ventimilja.

Seriju fotografija teško oštećenog automobila na Instagramu je objavio jutjuber Varryx. Iako nema zvaničnih informacije o tome šta se točna dogodilo, očigledno je da je Ferrari udario prednjim levim delom u betonsku barijeru pored puta a čini se da druga vozila nisu učestvovala u nesreći.

https://www.instagram.com/p/CRbPDYrJpDU/?utm_source=ig_web_copy_link

Kao što se vidi na fotografijama, šteta nije mala. Polomljeni su vetrobransko staklo i desni retrovizor, otvorili su se vazdušni jastuci, a leva strana vozila je dosta oštećena – od branika do zadnjeg dela, kao i točkovi.

Vlasnika sada čeka procena kada će se znati da li će se ovaj posebni SF90 popravljati ili otpisati, u slučaju ako je “šasija” pretrpela i najmanje oštećenje.

Podsećamo, Ferrari SF90 Assetto Fiorano lakši je 30 kg od standardnog modela zahvaljujući izuzetno lakim felnama od ugljeničnih vlakana na koje su monmtirane gume Michelin Pilot Sport Cup 2.

Osim toga, izduv je izrađen od titanijuma, ogibljenje je tvrđe, sa prigušivačima Multimatic, a opruge su takođe od titanijum, dok je zadnji spojler napravljen od ugljeničnih vlakana

Video iznad pokazuje sličan (ili isti) primerak SF90 u varijanti Asseto Fiorano sa V8 twin-turbo motorom od 780 KS i tri elektromotora od 220 KS, za ukupnih 1.000 KS i 800 Nm.

Prevedeno u brojeve, performanse su sledeće: automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,5 s, a 0-200 km/h stiže za samo 6,7 s. Maksimalna brzina je 340 km/h.

Za kraj, SF90 Assetto Fiorano košta oko 600.000 evra.

Danas objavljeno

Lotus najavio Emiru V6 First Edition

Vanja A

Narandžasta lampica u retrovizoru: Ako se upali, zaboravite na preticanje

Vanja A

Šef Toyote smatra da bi EV tranzicija mogla da košta Japan milione radnih mjesta

Vanja A

Ostavite komentar