To će biti jedinstveni ulazak u višu klasu koji će se takmičiti sa limuzinama, karavanima i SUV-ovima u jednom potezu, zahvaljujući svojoj prepoznatljivoj silueti. Potencijalno oživljavajući imena C5 ili C6, ali trenutno poznat po internom kodu E43, automobil će postati drugi Citroen kome će se dati novi život u nekonvencionalnom obliku, prenosi automobili.ba
Iako Citroen ima istoriju velikih limuzina, njihova propast može se pripisati povećanju popularnosti SUV-ova, pa bi uzimanje inspiracije odatle moglo da povrati šanse za brend u višem segmentu. Prošle godine, novoimenovani direktor proizvoda i strategije kompanije Citroen Laurence Hansen rekao je Auto Expressu da će se novi vodeći model „veoma razlikovati“ od trenutne premium konkurencije.
“Biće veoma različit. Veoma udoban. To je sjajan automobil”, rekao je Hansen.
Kada je Citroen potvrdio svoje namere da napravi novi veliki model, otkrio je da će vodeći automobil biti inspirisan konceptom Cxperience sa auto salona u Parizu 2016. godine, a špijunski snimci to potvrđuju. Veoma je slično, sa glatkim oblikom, podijeljenim farovima i novim zadnjim svjetlima, viđenim pod maskom, koja su inspirisana konceptom.