Velik je to napredak u karijeri kćerke Heidi Klum: brend se dosad profilirao kroz tenisice, no ovih dana lansiraju robusne, visoke, kožnate cipele na vezanje kakve se mogu uklopiti u bilo koji dnevni odjevni stil.
Izabrali su baš Leni kao zvijezdu kampanje kojom žele promovirati ready-to-wear obuću za jesen/zimu 2022. koja bi, čini se, mogla konkurirati legendarnim ‘martama‘.
Paralelno s lansiranjem kampanje na stranicama Superge, Leni je objavila fotografije sa snimanja na svom Instagram Storyju.
U nedavnom razgovoru za magazin People Leni se osvrnula na svoj izbor da se okuša u modnoj industriji, a istaknula je i da se, iako su poznanstva njene majke korisna, želi sama probiti.
-Ponuđena mi je pomoć na početku, znam da bi mnogi sanjali o tome da počnu s onim što imam, ali želim raditi sama, na svoj način obavljam posao i svojim rukama, rekla je manekenka koja se nedavno iz Kalifornije preselila u New York na studij.
Kad je načeta tema kampanje rublja italijanskog brenda Intimissimi, rekla je:
“Mama me je naučila biti ono što jesam i raditi ono zbog čega se osjećam ugodno.”
Dodala je da se na tom snimanju nije dogodilo ništa kontroverzno.
“Iskreno, nisam baš puno pratila reakcije. Jako sam zadovoljna kampanjom, imala sam nevjerovatan dan s mamom, sjajno smo se provele”, zaključila je.
Azra.