[ad_1]
Nema sumnje, elektrifikacija sve više uzima maha, pa će se uskoro desiti da više neće biti automobila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem koji neće biti potpomognut strujom.
Takva scenario je vrlo blizu, pogotovo za visokoperformansne modele. Osim što struja auto čini ekološki prihvatljivijim, u velikoj meri doprinosi performansama.
Tako je novi Mercedes-AMG GT 63 S E Performance postao najsnažniji serijski AMG model ikada. Pod haunom je 4,0 V8 motor, dok je elektro-motor smešten na zadnjoj osovini.
Zanimljivo je da, osim elektronski kontrolisanog diferencijala sa ograničenim proklizavanjem, elektro-motor ima i sopstveni menjač sa dve brzine!
Tako Mercedes-AMG GT 63 S E Performance ima ukupno 381 konjsku snagu i čak 1400 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Iz stanja mirovanja do 100 km/h stiže za svega 2,9 sekundi, dok je maksimalna brzina 316 km/h.
Komentari
[ad_2]
Originalni članak