15. Augusta 2020.

Najvrijedniji turski brend u gubitku 315,9 miliona dolara

Big Portal

Ovaj gubitak je iznad projekcije kompanije od 2,13 milijardi TL gubitka.

Prodaja ovog avio-prevoznika u drugom tromesečju smanjena je za 67 odsto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, dok je ukupna prodaja u prvom polugodištu iznosila 21,5 milijardi lira, piše turski Dejli Sabah.

Avio-prevoznik je zbog pandemije obustavio unutrašnje i međunarodne letove u aprilu i maju i postepeno je nastavio letove početkom juna, prenosi Bankar.

Kompanija koja je najvredniji turski brend u istom periodu prošle godine zabeležila je neto dobit od 133 miliona lira, a sa poslednjim podacima ovogodišnji neto gubitak povećao se na 4,26 milijardi lira, što pokazuje koliko je negativan uticaj koji su ograničenja povezana sa koronavirusom imala na avionski saobraćaj.

U drugom tromesečju, prihodi od kargo prevoza u međuvremenu su se povećali za 90 odsto u odnosu na isto razdoblje prošle godine na dolarskoj osnovi. Prihodi od putnika i tehnički prihodi smanjili su se za 96 odsto, odnosno 61 procenata, dok je konsolidovani promet na bazi američkog dolara opao za 72 odsto a na bazi turske lire za 67 procenata.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare