Najvrijedniji turski brend u gubitku 315,9 miliona dolara - BIGportal.ba
Magazin Zanimljivo

Najvrijedniji turski brend u gubitku 315,9 miliona dolara

Turski avio-prevoznik Turkiš erlajns objavio je neto gubitak od 2,23 milijarde turskih lira (315,9 miliona dolara) u drugom tromesečju.

Ovaj gubitak je iznad projekcije kompanije od 2,13 milijardi TL gubitka.

Prodaja ovog avio-prevoznika u drugom tromesečju smanjena je za 67 odsto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, dok je ukupna prodaja u prvom polugodištu iznosila 21,5 milijardi lira, piše turski Dejli Sabah.

Avio-prevoznik je zbog pandemije obustavio unutrašnje i međunarodne letove u aprilu i maju i postepeno je nastavio letove početkom juna, prenosi Bankar.

Kompanija koja je najvredniji turski brend u istom periodu prošle godine zabeležila je neto dobit od 133 miliona lira, a sa poslednjim podacima ovogodišnji neto gubitak povećao se na 4,26 milijardi lira, što pokazuje koliko je negativan uticaj koji su ograničenja povezana sa koronavirusom imala na avionski saobraćaj.

U drugom tromesečju, prihodi od kargo prevoza u međuvremenu su se povećali za 90 odsto u odnosu na isto razdoblje prošle godine na dolarskoj osnovi. Prihodi od putnika i tehnički prihodi smanjili su se za 96 odsto, odnosno 61 procenata, dok je konsolidovani promet na bazi američkog dolara opao za 72 odsto a na bazi turske lire za 67 procenata.

Danas objavljeno

EU bi da razređuje vino vodom

V.R.

Mediji navode da se brak Bila Gejtsa raspao zbog milijardera pedofila

V.R.

Kako je „nepobjedivog” Napoleona ubila obična kolonjska voda

V.R.

Ostavite komentar