17. Augusta 2019.

Najjači Porsche Cayenne dolazi sa čak 680 KS

Big Portal

Dok se sprema lansiranje prvog električnog Porschea Taycan, Porsche istovremeno uvodi hibridne verzije svog SUV model Cayenne i to u varijantama Cayenne Turbo S E-Hybrid i Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe te Cayenne E-Hybrid Coupe.

Oba modela Cayenne Turbo S E-Hybrid i Turbo S E-Hybrid Coupe će biti opremljena s 4,0-litarskim twin-turbo V8 benzinskim motorom u kombinaciji s električnim motorom koji će zajedno isporučiti snagu od 680 KS (500 kW).

Interakcija V8 agregata snage 550 KS (404 kW) i elektro-motora snage 136 KS (1.200 kW) integrisani su sa osmobrzinskim Tiptronic S menjačem i litijum-ionskom baterijom od 14,1 kWh koja nudi 30 odsto više energetskog kapaciteta od baterije korišćene u hibridnim Cayenneovim modelima prethodne generacije

Poboljšani punjač omogućava da se baterija potpuno napuni za samo 2,5 sata kada koristite 400-voltnu vezu sa 16-amperskim osiguračem. Proces punjenja traje šest sati na standardnoj kućnoj utičnici od 230 volti i 10 ampera.

Maksimalni obrtni momenat je 900 Nm, a oba modela ubrzavaju 0-100 km/h za samo 3,8 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 295 km/h.

Cayenne Turbo S E-Hybrid i Turbo S E-Hybrid Coupe mogu da pređu do 40 kilometara na struju uz nultu emisiju. Prema NEDC potrošnja goriva im je 3,7-3,9 l/100 km, a potrošnja struje 19,6–18,7 kWh/100 km.

Paleta hibridnog pogona iz Porschea sada uključuje i novi Cayenne E-Hybrid Coupe sa sistemskom snagom od 462 KS (340 kW) i 700 Nm.

Može da pređe 43 km na struju uz kombinovanu potrošnju goriva 3,1–3,2 l/100 km (NEDC), a potrošnja električne energije 18,7–17,7 kWh/100 km.

Cayenne E-Hybrid Coupe kombinuje 3,0-litarski V6 turbobenzinac i elektro-motor. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 5,1 sekundu, a maksimalna brzina 253 km/h.

Ima sportska sedišta s pomeranjem u osam smerova, stakleni panoramski krov i 20-inčne felne. Svi modeli imaju Acid Green boju oko svojih Porsche oznaka i na kočionim čeljustima.

Turbo S E-Hybrid Coupe i E-Hybrid Coupe dele isti dizajn kao i ostali derivati ​​Cayenne Coupea, ali linija krova je za 20 mm niža, a širina zadnjeg traga točkova povećana je za 18 mm.

Porsche je kombovao fiksni spojler iznad zadnjeg stakla s novim prilagodljivim spojlerom ispod njega. Prilagodiljivi spojler je proširen za 130 mm i aktivira se na brzinama preko 90 km/h kako bi poboljšao aerodinamičku stabilnost.

AutoBlog.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare