Ovde treba podsetiti da je prošle godine predstavljen i Audi Q4 Sportback e-tron concept (razlika između ove dve verzije je pre svega u drugačijem zadnjem delu).
Serijska verzija Audija Q4 e-tron će premijeru imati sledećeg meseca, dok serijski Q4 Sportback e-tron stiže nakon toga.
Ovaj Q4 e-tron prototype dolazi sa upadljivom prednjom maskom, e-tron oznakama, narandžastim detaljima, LED prednjim svetlima i dvobojnim točkovima, dok su u unutrašnjosti digitalna instrument tabla, infotainment sistem sa 10.1-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Head-up displej, “Hey, Audi” glasovni asistent, volan sa zaravnjenim donjim delom, kao i Nappa koža.
Vozilo je napravljeno na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu dužina Q4 e-trona iznosi 4590 mm, širina 1865 mm, visina 1613 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2760 mm.
Zapremina prtljažnika je 520 litara odnosno 1490 litara sa oborenim zadnjim sedištima.
U ponudi će se naći nekoliko verzija, počev od bazne sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom pa do top varijante sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka. Što se baterija tiče, u zavisnosti od verzije imaće kapacitet od 52 do 77 kWh, dok će autonomija iznositi do 500 km.
Nezvanično, top verzija će dobiti dva elektromotora sa ukupno 225 kW/306KS (uz pogon na sva četiri točka), ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznosi nešto više od 6 sekundi, a maksimalna brzina će biti el. ograničena na 180 km/h.
Ivan Mitić–Autoblog.rs