Priča o Miuri SVJ počinje 1970. godine kada je Lamborghinijev test vozač Bob Wallace pretvorio Miuru SV u trkački bolid, a vozilo je dobilo dodatno slovo J (Jota).
Međutim, osnivač Ferruccio Lamborghini nije bio previše zainteresovan za trke pa je želeo odustane od projekta.
Prototip superautomobila je sačuvan i prodat jednom milioneru, a ljubitelji Lamborghinija čuli su priču i poželeli iste modifikacije svojih primeraka modela Miura SV.
U narednom razdoblju bilo je nekoliko promena, no na kraju su izrađena samo tri SVJ primerka, direktno u fabrici.
Primerak ponuđen na prodaju u Švajcarskoj je jedan od ta tri i zove se “The Corsican”. Taj naziv se odnosi se na njegovog prvog vlasnika Paula Ferrandija.
Automobil ima Miurin produkcijski broj 756, broj šasije 5090 i broj motora 30751. Isti motor i danas pokreće automobil.
Pre stanja u kome se danas nalazi, a koje možete videti na fotografijama, automobil je imao nekoliko vlasnika i bio je sive boje, međutim, tokom procesa restauracije lakiran je u originalnu Rosso Granada crvenu boju.
Restauracija je trajala tri godine, a obavio ju je bivši Lamborghinijev inženjer Luca Salvioli uz pomoć Pietra Cremoninija.
Automobil je prešao nešto više od 19.500 kilometara.
Miura SVJ se smatra svetim gralom među Lamborghinijima, a bogati kolekcionari sada imaju priliku da ga se dočepaju.