13. Novembra 2021.

MST ne odustaje od legendarnih trkačkih Escorta prve i druge generacije

Big Portal

MST je, bez sumnje, među najpoznatijim kompanijama koje se dugi niz godina bave pripremom i servisiranjem trkačkih i reli verzija Ford Escorta prve i druge generacije koji se i dan-danas često koristi u kružnim i reli trkama širom Velike Britanije.

Zbog evidentnog smanjenja broja originalnih drumsko/trkačkih/reli primeraka, što i nije čudno s obzirom da su poslednji Escorti druge generacije proizvedeni početkom osamdesetih godina, u MST-u su odlučili da „od nule“ ručno prave prve dve generacije legendarnog Fordovog modela s kojima se kupcima istovremeno nude i mnogobrojna tehnička rešenja primerena današnjem vremenu, ali bez praćenja sve popularnijeg ‘restomod’ principa, jer Velšani za osnovu „priče“ umesto restaurirane koriste novu karoseriju koju (prema Fordovim specifikacijama) prave sami.

MST obe generacije Escorta nudi u četiri verzije (Fast Road & Touring, Fast Road & Track, Group-4 Rally Car i Ultimate Rally Car), a na fotografijama se može videti kako izgledaju u verziji Fast Road & Track u koju je ugrađen 2,5 litarski četvorocilindarski motor (Duratec) koji razvija više od 200 konjskih snaga.

U opciji su i dve još snažnije verzije (više od 230 i više od 300 KS), a za prenos snage na zadnju osovinu kupac može da bira između 5-stepenog ili 6-stepenog ručnog menjača sa skraćenim prenosnim odnosima. MST uz doplatu nudi i 6-stepeni sekvencijalni menjač.

Iza standardnih 13-inčnih aluminijumskih felni (Minilite) na kojima su gume dimenzija 235/45 kriju se kapacitetne AP Racing kočnice i višestruko podesivo oslanjanje s Bilstein amortizerima, a prijanjanju zadnje osovine pomaže i mehanička ograničena blokada diferencijala. U opciji su i 15-inčne aluminijumske felne, a tu je i standardno ugrađen sigurnosni kavez.

Jasno je da MST-ovi Escorti Mk.1 i Mk.2 za zainteresovane kupce u kontinentalnom delu Evrope imaju volan na pravoj strani.

Izvor: Klix.ba

Foto: MST

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare