26. Marta 2021.

Motocikl koji i danas svi žele: Neprevaziđeni Ducati 996

Big Portal
Postoji jedan motocikl za koji ne mogu da se odlučim da li bih ga pre držao u spavaćoj sobi ili bih ga vozio na stazi. Isti taj motocikl bio je “otrov” na trkačkoj stazi i pravo oružje. Reč je o modelu Ducati 996, nasledniku 916-ice.

Masimo Tamburini i Ducati morali su svojevremeno da unaprede 916 koji je postao ranjiv na konkurenciju iz Japana koja je sve brže napredovala, naročito u WSBK šampionatu. Zato je čuveni Masimo Tamburini zasukao rukave i dao se u stvaranje još jednog remek dela.

Dakle, godina je 1999. i Ducati svetu predstavlja svoju novu perjanicu, spremnu za okršaj u WSBK šampionatu. Zapravo, tokom svog života, 996 je pravljen u čak tri verzije. Za početak, krećemo od prve i osnovne verzije namenjene upotrebi u svakodnevnom saobraćaju. Ducati 996 Biposto bio je osnovna verzija.

To što je reč o osnovnoj verziji ništa ne umanjuje njegove performanse i osećaj pravog sirovog sportskog Ducati motocikla. Njegova snaga bila je znatno izraženija u odnosu na Ducati 916.

Snažan i veoma upotrebljiv V agregat

Maksimalna brzina nije ono što je 996 činilo prepoznatljivim. Njegova isporuka snage i obrtni moment činili su da na izlazima iz krivina 996 na stazi jede četvorocilindarske motocikle. To je toliko nerviralo ostale proizvođače da je u jednom trenutku i Honda izbacila čuveni VTR 1000 SP1 kako bi parirala Ducati-ju.

https://www.instagram.com/p/CL6vFAInrJY/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/CMt8O2fqn2g/?utm_source=ig_embed

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare