Dizajnom i izgledom, novi model se nadovezuje na BMW Motorrad tradiciju i na legendarni BMW R5, model koji se nalazio u proizvodnji pre više od 80 godina, preusmeravajući fokus nazad na osnovne motociklističke elemente: jednostavnost, bez prekomerne tehnologije i bokserski motor kao epicentar uživanja u vožnji, u kombinaciji sa “dobrim vibracijama”, kažu u bavarskom proizvođaču.
U nasleđe je dobio i klasičan okrugli dizajn instrument table sa ugrađenim ekranom. Motocikl je težak 345 kg, a maksimalnih 91 KS isporučuje pri 4.750 obrtaja u minutu.
Odlikuje ga takozvani “Big boxer” agregat koji ima najveći kapacitet dvocilindričnog bokser agregata ikada korišćenog u serijskoj proizvodnji, 1802 ccm, po čemu je i dobio naziv R18.
Opremljen je menjačem sa 6 brzina, a prenos je preko kardana.
Ovaj motocikl donosi stil prošlih vremena i zadržava dizajn inspirisan klasicima.
R18 poseduje detalje legendarnih bokser motora iz 1936. godine kao što su dvostruki cevasti ram, karakterističan oblik rezervoara i vidljivo kardansko vratilo.
Nasledio je i tradicionalno vazdušno hlađenje.
Iako minimalističkog izgleda opremljen je najsavremenijom opremom i sistemima.
Standardno poseduje ASC sistem stabilnosti, “Hill start control” sistem za polazak na uzbrdici, kao i MSR sistem koji kontroliše kočenje motorom.
Kočioni sistem se sastoji od dvostrukih diskova napred i jednog pozadi, oba sa četvoroklipnim kočionim čeljustima. Prednji amortizeri su prečnika 49 mm, sa hodom od 120 mm, dok je hod zadnjih 90mm.
Ono što ovaj motocikl dodatno izdvaja od ostalih modela iz istog segmenta jesu i tri različita moda vožnje “Rain”, “Roll” i “Rock” koja se mogu prilagođavati individualnim željama vozača.
Pozicija sedenja je uspravna i uslovljena nogostupima koji su postavljeni na sredini, iza cilindara, što je odlika BMW modela.
Novi model će se naći u ponudi kao ekskluzivni First Edition, odmah nakon lansiranja, sa velikim brojem opcija individualizacije.
Izvor. B92