27. Februara 2021.

Moto GP vesti

Big Portal

Petronas je lansirao kratki tizer za predstojeće predstavljanje tima za novu sezonu, koje će biti održano u ponedeljak.

Tada će devetostruki šampion Valentino Rosi zvanično će biti predstavljen kao vozač Yamahinog satelitskog tima, zajedno sa zemljakom i štićenikom Frankom Morbidelijem.

Rosi nije promenio tim otkako je 2013. napustio Ducati i vratio se u Yamahinu fabričku ekupu.. Poslednji put Doktor se vozio za satelitski tim 2001. godine, poslednje godine ere od 500 kubika, kada je osvojio svoju prvu titulu u premijernoj klasi. Tada je branio boje Nastro Azzurro Honda tima.

Iako je Rosi daleko zvučnije ime, Morbideli je vozač u formi. Prošlu sezonu, mladi Italijan je završio na drugom mestu u generalnom plasmanu, tik iza Mira, ali sa dve pobede više od njega. Bez obzira na to, Morbideli će se voziti na motociklu “A” specifikacija, dok će Rosi, kao i Vinjales i Kartararo, voziti fabričku mašinu.

U Moto2 klasi, boje tima iz Sepanga će kao i 2020. braniti Šavi Vijerge, na Kalex mašineriji. U Moto3, Džon Mekfi ima novog klupskog druga, Derina Bindera.

Predstavljanje Petronas Sepang Racing tima počinje u ponedeljak u 10:30 po srednjoevropskom vremenu i biće uživo prenošeno na zvaničnim stranicama ekipe na Jutjubu i Fejsbuku.

42-godišnji Rosi će svoj debi na stazi na Petronas imati na zvaničnom testu u Kataru, 6. marta.

Markes o povratku na stazu, potencijalnim rivalima i novoj sezoni

Šestostruki osvajač premijer klase, Mark Markes ulazi u novu sezonu sa dosta nesigurnosti oko svog učešća i fizičke kondicije.

Vozač Repsol Honde propustiće prvi zvanični test, zakazan da se vozi narednog meseca u Kataru, ali ostaje pozitivan u pogledu svojih izgleda za 2021. Ostaje da se vidi da li je test sve što će Španac propustiti u novoj sezoni. Na nedavnom predstavljanju Hondinog MotoGP tima, Markesu se pridružio novi timski kolega, Pol Espargaro. Mark je tada pričao šta mu je najviše nedostajalo tokom prethodne godine, koliko vremena će trebati da se ponovo prilagodi vožnji nakon svod najdužeg odsustva iz sporta, a pomenuo je i potencijalne rivale.

“Naravno, mnogo mi je nedostajao ceo tim. Ali očigledno mi nedostaju trke, nedostaje mi adrenalin, sve mi nedostaje.”

“Obično mrzim ovakve događaje i sve ove stvari, ali su mi i oni nedostajali. Na početku mi je najviše falilo da budem na stazi, da se trkam i takmičim i da osetim adrenalin.”

“Posle su mi nedostajali ljudi iz mog tima, atmosfera sa staze, a onda vam nedostaju čak i razni marketinški događaji, intervjui, novinari.”

Sa Markesom van staze, bilo je jasno da ćemo po prvi put nakon 2015. i Horhea Lorenca, imati novog šampiona.

Markes je upitan i o potencijalnim rivalima u 2021, a iako to nije bilo nešto o čemu je španski vozač želeo mnogo da razgovara, kratko je rekao: “Biće to Yamaha, Ducati i Suzuki.”

“Naravno Suzuki, Mir je svetski šampion i braniće titulu. Suzuki je prošle godine sjajno odradio posao, tako da su momci koje treba pobediti. Yamaha, Ducati, pa čak i KTM su završili sezonu na vrlo dobar način.”

Kada se Markes sledeći put popne na svoj motocikl, biće skoro godinu dana od poslednjeg puta kada je to učinio. To je najviše vremena koje je 28-godišnjak proveo van trkanja u svojoj celokupnoj karijeri.

Upitan koliko će vremena trebati da se još jednom prilagodi motociklu, rekao je: “To je teško pitanje, jer je prvi put u mom životu, u mojoj karijeri, prošlo toliko vremena van staze, van motocikla.”

“Naravno da ne očekujem da odmah budem 100% spreman, ali videćemo.

Sezona bi trebalo da startuje 28. marta na stazi Losail u Kataru. Svi će biti zainteresovani da vide u kakvoj će kondiciji biti Markes.

Izvor:Moto-berza.com

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare