Mogu li se dugim šetnjama izgubiti kilogrami? - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Mogu li se dugim šetnjama izgubiti kilogrami?

Iako smo početkom godine sami sebi dali čvrsto obećanje kako će ovo biti godina naše najbolje fitness forme, motivacija je svakim danom sve manja i manja.

Nedostatak fizičke aktivnosti i uživanje u junk foodu, s kojim si kratimo boravak kod kuće, doprinijeli su poprilično velikoj brojci na vagi, stoga je pravo vrijeme da se uhvatite u koštac s viškom kilograma!

Pored pravilne prehrane, o gubitku kilograma ne možemo govoriti, a da se ne dotaknemo i fizičke aktivnosti. Od nedavno su nam konačno postale dostupne i teretane, no to ne znači da je treniranje s teškim utezima i na spravama za koje nismo sigurni kako funkcioniraju, jedini način putem kojeg možemo dovesti svoje tijelo u formu. Ono što je važno jest pronaći aktivnost koja nam neće biti previše naporna i u nama stvarati nezadovoljstvo jer takav model vježbanja nije dugoročno izdrživ, a za željene rezultate neophodna je disciplina i upornost. Upravo zato je mnogima šetnja omiljeni odabir aktivnosti, a osim što pripomaže u mršavljenju, također djeluje opuštajuće te boravak na svježem zraku uvelike popravlja naše raspoloženje!

Pitanje koje se često postavlja kada je šetnja u pitanju, jest koliko je zapravo potrebno šetati, a da bi se vidjeli nekakvi rezultati? Kao i kod svake fizičke aktivnosti, važno je voditi računa o kalorijskom deficitu, odnosno većoj potrošnji kalorija u odnosu na unos, a što u konačnici rezultira s gubitkom masnih naslaga. Također hodanje duže od 30 minuta ulazi u kategoriju aerobnog treninga, što je zapravo sjajna zamjena za vježbe koje vam možda i ne odgovaraju. Kod hodanja je zapravo najvažnije održavati tempo kako bi postigli vidljive rezultate te pri tom ne zaboravite uključiti i ruke, čime ćete sagorjeti nešto više masnog tkiva. U prosjeku je poželjno prakticirati brzo hodanje od 30 minuta, a sigurni smo da toliko vremena za svoje zdravlje uvijek možete izdvojiti!

Izvor: fashion.hr

(S.P.)

Danas objavljeno

8 namirnica koje loše utiču na imuni sistem

Vanja A

5 biljaka koje mogu biti kobne za vaše zdravlje

Vanja A

Nutricionista savjetuje kako da uvedete jagode u dječju ishranu

Vanja A

Ostavite komentar