Još prošle godine, kada je poznati svetski brend prodat, modni svet pitao se da li “Viktorijini anđeli” odlaze u prošlost i da li će doći do marketinškog obrta u ovoj kući. Poznati brend godinama je kritikovan i zbog premršavih manekenki, a tek 2019. godine uvrstili su u svoje redove i jednu manekenku sa oblinama.
To je bio pokušaj da se izbore sa kritikama i zadrže svoju poziciju jer su se od 2016. godine borili sa kontinuiranim padom prodaje, i kritikama da insistiraju na isuviše mršavim modelima i nameću praktično nemoguću sliku o ženskoj lepoti i telu.
U najnovijoj kampanji, za leto 2021. godine, primetićete da dominiraju upravo – modeli sa oblinama.
![](https://bigportal.ba/wp-content/uploads/2021/04/1105526009607a91fa8e9c2251358835_w640.jpg)
Foto: Profimedia
“Victoria secret” prodata je prošle godine posle problema sa kojima se suočovala, a novi većinski vlasnik tada posrnule kompanije je investiciona firma “Sikamor brends”. “Victoria secret” prethodno je beležila pad prodaje, zbog jačanja konkurencije ali i promene ukusa kupaca.
![](https://bigportal.ba/wp-content/uploads/2021/04/52570034607a91faade15202801091_w640.jpg)
Foto: Profimedia
Takođe, zabeležen je tada i pad akcija “Victoria secret” a kompanija se nalazila pod istragom jer je generalni direktor Les Veksner doveden u vezu sa pokojnim finansijerom Džefrijem Epstajnom koji je optužen za seksulano zlostavljanje i podvođenje maloletnica.