13. Oktobra 2021.

Mnogi vozači uopšte ne koriste brojne nove tehnologije u automobilima

Big Portal

Američki indeks tehnološkog iskustva (TKSI) otkriva da je za više od jedne od tri napredne tehnologije u novim automobilima, manje od polovine vlasnika koristilo tu tehnologiju u prvih 90 dana vlasništva.

U stvari, 61 odsto ispitanika reklo je da nikada nije koristilo tehnologiju digitalne kupovine u vozilima, a da 51 odsto kaže da za tim nema potrebe.

Studija je otkrila da su stvari poput digitalnih retrovizora i kamera za gledanje među najtraženijim delovima tehnologije koji se nalaze u novim automobilima, piše Auto magazin.

Sa druge strane, tehnologije upravljanja pokretima u unutrašnjosti prave probleme, pri čemu vlasnici prijavljuju 41 problem na 100 vozila.

U poređenju sa tim, tehnologija “vožnje sa jednim pedalom” nekih električnih vozila dobila je vrlo visok nivo zadovoljstva, a vlasnici su prijavili samo 8 problema na 100 vozila.

Tesla ima nezvanično najveću ocenu u studiji, dobivši indeks inovativnosti 668 na skali od 1.000 poena, ali pošto proizvođač automobila ne daje mogućnost da J. D. Power ispita vlasnike u 15 odabranih američkih država, njegov rezultat nije zvaničan.

Kao takav, korejski premijum brend Genesis je ukupno najviše rangiran u premijum segmentu sa ocenom 634.

Iza njega su Cadillac sa 551, Volvo sa 550, BMW, sa 545 i Mercedes-Benz sa 523.

Hyundai je dobio najbolju ocenu među masovnim automobilima sa rezultatom 519, stavljajući ga ispred Kije sa 510, Nissana sa 502, Subarua sa 499 i GMC-a sa 498.

Američka studija indeksa tehnološkog iskustva J. D. Power zasniva se na odgovorima 110.827 vlasnika 2021 vozila koji su ispitani nakon 90 dana vlasništva.

Studija razmatra nivo usvojenosti novih tehnologija za svaki brend i uspešnost u primeni. Takođe se ispituje koliko se vlasnicima dopada tehnologija i koliko problema imaju kada ih koriste.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare