Prodaja će inicijalno započeti u Japanu sredinom decembra, dok će kupci na ostalim tržištima morati malo da pričekaju.
Redovna premijera će se održati 28. oktobra, kada ćemo verovatno saznati nešto više u vezi s pogonom, performansama, autonomijom i svim onim stvarima bitnim za kupce „plug-in“ hibrida. Sve što za sada znamo je da će koristiti twin-motor 4WD sistem s jednim agregatom napred i drugim pozadi.
Poput konvencionalno pogonjenog „brata“, novi Outlander PHEV takođe je nosilac novog dizajnerskog jezika japanske marke, nazvanim „Bold Stride“ (smeo korak).
Na prednjem delu počiva evolucija „Dynamic Shield“ maske hladnjaka, dok profilom dominiraju izraženi horizontalni akcenti i oštre karakterne linije, koje se protežu od prednjih blatobrana pa sve do zadnjih svetala. Pojava je dodatno „pojačana“ velikim točkovima od 20 cola, zajedno s „mišićavim“ lukovima točkova.
Pozadi vrata prtljažnika dobijaju prepoznatljivu PHEV oznaku, a tu je i šestougaoni motiv koji aludira na rezervni točak prisutan kod starih Mitsubishijevih SUV modela, uz nova horizontalna zadnja svetla s dinamičnim LED potpisom.
Kupci će moći da biraju između 10 boja karoserije, uključujući i one iz „Diamond Color“ serije visokog sjaja: Red Diamond, White Diamond i nova Black Diamond.
Kada je o enterijeru reč, ono što se ističe su horizontalno oblikovani instrument panel, visokokvalitetan, mekan tapacirung na vratima i selektori, prekidači i dugmići robusnog izgleda.
Kao i u slučaju SUS modela, novi Outlander PHEV takođe dolazi standardno s trećim redom sedišta.
Vrele Gume