Netflix je saopštio da je odabrao Microsoft kao svog globalnog partnera za tehnologiju oglašavanja i prodaje kako bi uveo “plan pretplate po nižoj ceni koji uključuje oglase”.
“Microsoft ima dokazanu sposobnost da podrži sve naše potrebe za oglašavanjem dok radimo zajedno na izgradnji nove ponude podržane oglasima”, rekao je u izjavi glavni operativni direktor Netflixa Greg Peters.
Striming gigant kaže da će usluga biti “dodatak” njegovim postojećim planovima, koji ne uključuju reklame, piše BBC.
U aprilu su akcije Netflixa pale nakon što je kompanija prijavila prvi gubitak pretplatnika u više od decenije.
Prošlog meseca, ko-izvršni direktor Ted Sarandos rekao je da je kompanija u pregovorima sa drugim preduzećima kako bi pronašla načine da privuče publiku koja je osetljiva na cene.
Netflix nikada nije želeo oglase, a njegov ceo poslovni model izgrađen je oko mesečnih pretplata.
Ipak, rukovodioci su morali da promene pravila. Kompanija gubi pretplatnike, a zbog krize u svetu domaćinstva ukidanje pretplate smatraju uštedom. Zato je došlo i do kreiranja jeftinije usluge – sa oglasima – za koju kažu da će biti predstavljena kasnije ove godine.