Kompanija iz Štutgarta i zvanično je najveći svetski proizvođač luksuznih automobila u 2019, a iza sebe je ostavla BMW sa 2,17 miliona isporučenih vozila i Audi koji je prošle godine prodao 1,85 miliona automobila.
Mercedes je u 2019. ostvario rekordne prodajne rezultate na tri najvažnija tržišta – u Nemačkoj, Kini i SAD-u, zahvaljujući pre svega velikom tražnjom za SUV modelima i luksuznim limuzinama.
Kako prenosi Autonews Europe, u KIni je zabeležen rast od 6,2% na godišnjem nivou, a zanimljivo je da su kupci u toj zemlji svakog meseca u proseku naručivali preko 700 primeraka superluksuznih Mercedes-Maybach modela.
Mercedes ipak nije uspeo da bude najprodavaniji u Sjedinjenim Državama, gde je najuspešnija automobilska premijum marka bio BMW, sa 324.826 isporučenih vozila.
BMW je uspešniji od Mercedesa i kao grupacija. Naime, ako se računa prodaja sva tri auto-brenda koji posluju u okviru BMW grupe (BMW, MINI i Rolls-Royce) dolazi se do brojke od 2.520.307 automobila, dok je Mercedes zajedno sa svojom markom Smart isporučio 2.339.562 vozila.
Izvor: B92