Ove dve kompanije će uložiti po otprilike 390 miliona dolara i u Kini će izgraditi “premijum verziju inteligentnih električnih vozila” koja će se prodavati pod imenom Smart, a izrađivaće se u Ningbou južno od Šangaja.
Kako su Džili i Mercedes javili, ovo vozilo će kao “glavnu bazu” imati Kinu i Nemačku, Mercedes će raditi na dizajnu dok će Džili biti zadužen za inženjerski deo posla.
Kada su u martu 2019. godine objavili da će do saradnje doći, najavili su da će razvijati sledeću generaciju Smart električnih vozila i ona će se naći u prodaji od 2022. godine, a prema poslednjim informacijama to se neće menjati.
“Dobili smo sve neophodne dozvole za rad i spremni smo da krenemo u zajedničku avanturu sa našim partnerom Džilijem i za to se pripremamo već mesecima. Ova saradnja doneće novu generaciju vozila koja ne zagađuju okolinu”, kaže Ola Kalenius, jedan od direktora Dajmlera i Mercedes Benca.
“Radićemo zajedno sa Mercedes Bencom kako bismo transformisali Smart u vodeći brend na tržištu električnih automobila i nadamo se da ćemo zadovoljiti potrebe kupaca na globalnom nivou”, rekao je direktor Džili Holdinga, Li Šufu.
Izvor. B92