Neka vas ime ne zavara, ovde ispod poklopca nije 4-cilindraš kao kod AMG C63, ali nije ni V12.
Ovaj V8 je dobio pomoć elektromotora na zadnjoj osovini, a napaja ga baterija kapaciteta 13,1 kWh.
Autonomija u vožnji na struju je, naravno, skromna, tek 33 km, što je taman dovoljno da se primire oni sa ekološkim pogledima na život.
Ali, zato je tu “zver” na fosilna goriva. Stari S63 je proizvodio 612 KS, a ovaj uz pomoć hibridne tehnologije nudi čak 802 KS i 1430 Nm obrtnog momenta.
Navodno je u pripremi i snažnija varijanta ovog motora za S65, dok V12 gubi na važnosti i ostaje rezervisan za Maybach.
Međutim, uprkos drastično većoj snazi i, posebno, momentu, doprinos na asfaltu nije proporcionalan u poređenju sa starim S63.
Ubrzanje do stotke je skraćeno sa 3,5 na 3,3 sekunde. Objašnjenje daje podatak o masi. Naime, S63 se “ugojio” čak 525 kg i sada teži 2520 kg.
Sa druge strane, hibridna S klasa znatno je startnija od Mercedesa S580 sa 503 KS, pa čak i od Mercedes-Maybacha S680, poslednjeg sa V12 motorom.
U prvom slučaju je do stotke brži za 1,5 sekundi, a u drugom 1,2 sekunde.
I još nešto, ako se odabere AMG Driver’s Package, maksimalna brzina raste sa limitiranih 250 na 290 km/h.
Naravno, standardna oprema uključuje sve moderne tehnologije i sisteme asistencije koje nudi svaka S klasa, od upravljanja na sva 4 točka i vazdušnog ogibljenja, pa sve do nekih posebnosti karakterističnih za AMG, poput maske Panamericana, trapezoidnih završetaka izduva i 21-inčnih alu felni.
Kad je enterijer u pitanju, jasno je da je naglasak stavljen na luksuz. Zanimljivo, Drive Pilot sistem autonomne vožnje nivoa 3 ovde se ne nudi.
Cena još nije objavljena, ali je realno očekivati da će biti blizu cene pomenutog Mercedes-Maybacha.