Mazda2 jedan od najekonomičnijih SUS modela - BIGportal.ba
Auto-moto Noviteti

Mazda2 jedan od najekonomičnijih SUS modela

Green NCAP: Mazda2 briljirala u stvarnoj potrošnji goriva

Green NCAP ocenio je model Mazda2 pogonjenu 1,5-litarskim Skyactiv-G motorom sa 3,5 zvezdice za potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova. Rezultat ispitivanja stavlja testiranu verziju Mazdinog nagrađivanog modela B-segmenta u vrlo ekskluzivnu grupu vozila sa SUS motorima.

„Rezultati poput ovih potvrđuju našu strategiju u Mazdi usmerenu ka nastavku poboljšanja unutrašnjeg sagorevanja. Na taj način radimo na ublažavanju uticaja naših automobila na okolinu u realnom svetu.“, izjavio je Heiko Strietzel, menadžer razvoja pogonskih sklopova u Mazdi Motor Europe. „To je deo našeg pristupa koji uključuje različite pogone i mukotrpne napore da se smanji svaki gram emisije CO2.“

Mazda2

Lagan, odzivan i istovremeno efikasan, Mazdin atraktivni subkompakt jedno je od samo tri vozila sa SUS motorima bez potpuno hibridnog sistema kojima su dodeljene 3,5 zvezdice. Samo potpuno električni modeli sa baterijom (BEV) i plug-in električni modeli (PHEV) postigli su veće Green NCAP ocene.

„Čestitamo Mazdi na impresivnim performansama, posebno u pogledu potrošnje goriva“, prokomentarisao je Aleksandar Damyanov iz Green NCAP -a. Osim niske potrošnje Mazde2, model je pokazao i niske emisije štetnih materija, Sve to uz napomenu da bi ovaj model postigao još bolji rezultat da je opremljen filterom čestica.

Novi model još efikasniji

Najnovija verzija Mazde2 2022 snage 55 kW/75 KS pogonjena je Skyactiv-G benzinskim motorom nove tehnologije sa višim stepenom kompresije (15:1 u odnosu na 13:1). Kao rezultat toga, Mazda je smanjila potrošnju goriva i emisiju CO2 za oko 10% u poređenju sa testiranim modelom. Uprkos tome što je ostala bez Mazdinog blagog hibridnog sistema. Istovremeno, mode povećao svoj obrtni moment za 6%.

Mazdine zvanične brojke su izuzetno tačne i u realnim uslovima vožnje. Naime, prosečna potrošnja Mazde2 tokom Green NCAP testova bila je tek neznatno veća od zvanične brojke kombinovanog ciklusa WLTP-a.

Kao inicijativa proizašla iz organizacije za procenu sigurnosti Euro NCAP, Green NCAP prepoznaje proizvođače automobila čiji modeli nadilaze minimalne zahteve u smislu efikasnosti i emisije iz izduvne cevi. To čini pomoću niza testova na putu i u laboratoriji koji odražavaju različite realne situacije u vožnji uključujući ekstremne temperature (od -7°C do +35°C), nadmorske visine do 1.200 m, kratka putovanja, teška opterećenja i brzu vožnju autoputem. Ocena zvezdicom pokazuje prosečne rezultate u tri oblasti koje pokrivaju energetsku efikasnost, nivo zagađenja i emisiju gasova staklene bašte.

B92.

Danas objavljeno

Brza vožnja sa Kimijem Raikonenom

Vanja A

“Procvjeto” uvoz polovnih vozila

Vanja A

Nula i kec: Električna Dacia i Renault Zoe potpuno razočarali na EuroNCAP testu

Vanja A

Ostavite komentar