Volan i sedište se čak pomeraju kako bi ulazak u automobil ili izlazak iz njega bio još lakši.
Sistem personalizacije vozača, kako se zove, koristi ugrađenu kameru da detektuje oči vozača, a zatim može automatski da „podesi sedište, volan, head-up displej [HUD] i retrovizore tako da odgovaraju liniji očiju vozača za predloženu optimalnu vožnju pozicija“, navodi Mazda.
Sistem takođe ima mogućnost da prepozna do šest vozača i prilagodi veliki broj podešavanja osim samo sedenja. Mazda kaže da je “više od 250 podešavanja i podešavanja uskladištenih u automobilu” promenjeno, što znači da će se vaša željena klima, audio podešavanja i slično takođe automatski prilagoditi vašim željama.
Međutim, sistem personalizacije vozača nije standard u svim modelima CX-60, pa ćete morati da izaberete nivoe opreme Homura ili Takumi, inače će vas koštati dodatnih 1500€ kao deo Comfort paketa za one koji ovu opciju dokupe kao ulaz u Exclusive liniju.
Svi modeli CX-60 su plug-in hibridi (PHEV), sa ugrađenom baterijom od 17,8kWh koja može da obezbedi domet do 39 milja sa nultom emisijom. Za mnoge putnike koji svakodnevno ovim autom idu na posao to će biti prihvatljiv balans između potpunog oslanjanja samo na električnu energiju i lakšeg dopunjavanja goriva pri ruci za duža putovanja.
Kao i kod svakog hibrida, kombinacija elektromotora i motora sa unutrašnjim sagorevanjem – u ovom slučaju od 100 kW i 2,5-litarskog četvorocilindričnog motora – može pomoći dostupnoj snazi i glatkoći, a ne samo smanjenim emisijama opasnih čestica iz izduvnih gasova, piše Pocket-Lint.
Tehnologija se ne zaustavlja samo na sistemu za personalizaciju vozača. Ovaj automobil dolazi sa kamerom od 360 stepeni i ovo je prvi put da je Mazda predstavila takvu tehnologiju. Ako ipak kupite Convenience Pack (1.150€), dobijate i mogućnost virtualnog pogleda odozgo na automobil, što bi trebalo da pomogne pri parkiranju koje se prikazuje na centralnom displeju automobila od 12,3 inča.
Benchmark.