22. Marta 2022.

Masterclass u Banjaluci: Sve što niste znali o čuvenom brendu „Jack Daniel's“

Big Portal
Namjera nam je edukacija prisutnih i približavanje brenda publici u Banjaluci, prije svega kroz priče iz istorije, rekao je Oliver Krešić, brend menadžer “Jack Daniel's” za Bosnu i Hercegovinu iz kompanije G3 Studio koja je zadužena za njegovu distribuciju u BiH.
„Edukujemo i tako publici predstavljamo brend. Šta je to, kako je nastao? Hoćemo da se ispriča priča kako je “Jack Daniel's” postao najprodavaniji viski na svijetu“, objasnio je Krešić.
Danas je Sam brend posebno je popularan u Banjaluci i uopšte Bosni i Hercegovini. Organizatori ponosno ističu činjenicu da je svaki drugi popijeni viski u hotelima, restoranima i kafićima upravo „Jack Daniel's“.
„To govori kolika je snaga brenda i koliko ga potrošači cijene u BiH“, ističe Krešić.
Popularnost brenda „Jack Daniel's“ posebno je naglasio gost iz Rijeke i današnji predavač na radionici Filip Pleteš, koji je rekao da je brend već četvrtu godinu za redom najprodavaniji viski u BiH, kao i da interes za njim raste iz godine u godinu.
Pleteš je objasnio da je cilj njegovog predavanja približavanje brenda publici, uz priču o istorijskom razvoju kompanije na putu do najpopularnijeg viskija na svijetu.
Uz zanimljive priče iz istorije brenda prisutni su imali priliku da se upoznaju sa četiri različita proizvoda, Number 7 klasični Jack Daniel's, Gentleman Jack, Single Barrel i Jack Daniel's Tennessee honey, viski sa medom, koji su prisutni na tržištu Bosne i Hercegovine.
Da ljubitelji dobre kapljice u Banjaluci posebno cijene ovaj viski istakli su i u MacTire pabu, domaćinu današnje radionice. Dejan Kalinić, bar menadžer navodi da su sada i na edukativnom planu uspostavili saradnju sa predstavnicima poznatog brenda, a da je ove godine planiran još jedan Masterclass u ljetnom periodu, kao i druge radionice.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare