22. Novembra 2022.

Mask je odložio verziju “plave kvačice” za verifikaciju naloga na Twitteru

Big Portal

Ponovno pokretanje verifikacije se odlaže dok god se ne postigne velika pouzdanost u pogledu zaustavljanja lažnog predstavljanja (na mreži). Verovatno će se koristiti različite provere za organizacije u odnosu na pojedince“, napisao je Mask u tvitu, prenosi Rojters.

Takozvana “plava kvačica” (oznaka štikliranja) ranije je bila rezervisana za verifikovane naloge političara, poznatih osoba, novinara i drugih javnih ličnosti.

Opcija pretplate na “plavu kvačicu”, koja je otvorena za svakoga ko je spreman da plati, uvedena je ranije ovog meseca kako bi Twitter povećao prihode jer se Mask bori da zadrži oglašivače.

Mask je takođe tvitovao da je ova društvena mreža prošle nedelje povećala broj korisnika za 1,6 miliona, što je “još jedan istorijski rekord”.

Oglašivači na Twitteru, uključujući velike kompanije poput Dženeral Motorsa, Mondelez Internešenela, Folksvagena, obustavili su reklamiranje na ovoj platformi zbog kontroverznih odluka novog šefa te društvene mreže.

Procenjuje se da je više stotina zaposlenih na Twitteru prošle nedelje dalo otkaz, nakon što im je Mask postavio ultimatum da se do četvrtka, 17. novrembra, prijave za „duge radne sate pod visokim intenzitetom” – ili da odu.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare