12. Augusta 2020.

“Maserati” promovisao najsnažnije modele ikada

Big Portal

Za svjetsku promociju odabrani su modeli koji zajedno svojim “kolorima” čine boje italijanske zastave. Zelenom se diči kvatroporte, bijelom levante i crvenom gibli.

“Maserati” je predstavio istovremeno i svoj novi V (benzinski agregat). Iz tih osam cilindara gibli i kvatroporte (3,8 litara radne zapremine) uz pomoć “tvin-turba” dobijaju na raspolaganje 580 “konjskih snaga” pri 6.250 obrtaja i maksimalni obrtni moment od 730 nm!

Ovaj motor, koji je ranije stavljen pod haubu levantea napravljen je u “Ferarijevoj” fabrici u Maranelu. Sada su gibli i kvatroporte, s ponosom kažu u ovoj italijanskoj kompaniji, najbrži sedani maseratija u istoriji. Maksimalna brzina ova dva modela je 326 kilometara na čas, dok levante trofeo dostiže 302 kilometra na čas.

Sva tri “trofeja” su opremljena i IVC (integrisani kontrolni sistem) sistemom sa specifičnim set-apom koji garantuje sjajne, dinamične karakteristike vozila, ali i bezbjednost na najvišem nivou čak i pri izuzetnim brzinama. Limuzine “Maseratija” imaju i “korsa” dugme koje omogućuju još više sportsku vožnju.

Tu je i dalje prepoznatljivi zvuk “Maseratija”, a dodati su i brojni detalji kako bi se i po izgledu jasno stavilo do znanja da je ovo “trofejna kolekcija”.

Točkovi giblija i kvatroportea su od 21 inča aluminijumski, orion, dok je levante snabdijeven još većim točkovima od 22 inča, takođe aluminijum orion. Unutrašnjost je baš onakva kakvu i očekujete od “Maseratija”. Luksuz i naglašene sportske crte.

Naravno tu su i neizbježni tač-skrin ekrani. Kod limuzina su od 10,1 inča, a kod  levantea 8,4 inča. Tu je usavršeni MIA (Maseratijev inteligentni asistent) i sva moguća čudesa savremene automobilske tehnologije.

Modeli gibli i kvatroporte trofeo biće pravljeni u fabrici AGAP (Avokato Đovani Anjeli plant) u Grugliasku poktraj Torina, a levante trofeo u čuvenoj fabrici “Mirafjori” u Torinu. 

(Novosti.rs)  

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare