Naime, ekranizovanje pjesme „Molitva“ koštao je čak 75.000 eura, tvrdi dobro upućeni izvor. To je tada finansirao čovjek koji je pomogao Mariji Šerifović da osvoji prvo mjesto na Eurosongu, Saša Mirković.
– Marija Šerifović jedina je uspjela da dovede Euroviziju u Srbiju, a u tome joj je 2007. godine pomogao menadžer i vođa delegacije, Saša Mirković. On je oduvijek svjestan toga da, ma koliko pjevač bio talentovan, da bi se istakao mora da se uloži novac u karijeru i zbog toga nije žalio para”, započinje izvor za “Hype”.
– On je tada za spot pjesme „Molitva“ iskeširao čak 75.000 eura. Želio je da sve bude na vrhunskom nivou, bio je svjestan da će ta pjesma ostaviti traga na našoj, ali i svjetskoj muzičkoj sceni i trudio se da ispuni najveće standarde, zaključio je izvor za spomenuti medij.
Podsjetimo, vrtoglava popularnost Marije Šerifović traje godinama, a glas pjevačice važi za jedan od najmoćnijih na ovim prostorima, a i šire.
Azra.