23. Decembra 2022.

Marija Šerifović je vlasnica najskupljeg spota na estradi: Evo koliko je koštao i ko ga je finansirao

Big Portal

Naime, ekranizovanje pjesme „Molitva“ koštao je čak 75.000 eura, tvrdi dobro upućeni izvor. To je tada finansirao čovjek koji je pomogao Mariji Šerifović da osvoji prvo mjesto na Eurosongu, Saša Mirković.

– Marija Šerifović jedina je uspjela da dovede Euroviziju u Srbiju, a u tome joj je 2007. godine pomogao menadžer i vođa delegacije, Saša Mirković. On je oduvijek svjestan toga da, ma koliko pjevač bio talentovan, da bi se istakao mora da se uloži novac u karijeru i zbog toga nije žalio para”, započinje izvor za “Hype”.

– On je tada za spot pjesme „Molitva“ iskeširao čak 75.000 eura. Želio je da sve bude na vrhunskom nivou, bio je svjestan da će ta pjesma ostaviti traga na našoj, ali i svjetskoj muzičkoj sceni i trudio se da ispuni najveće standarde, zaključio je izvor za spomenuti medij.

Podsjetimo, vrtoglava popularnost Marije Šerifović traje godinama, a glas pjevačice važi za jedan od najmoćnijih na ovim prostorima, a i šire.

Azra.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare