Sam naziv modela imao je dodatak CS, što bavarski proizvođač predstavlja kao Competition Sport. Zahvaljujući velikoj upotrebi ugljeničnih vlakana, vozilo je olakšano za 70 kilograma pa je iz 4.4 bi- turbo V8 motora izvučeno 635 konjskih snaga i 750 Nm.
Dovoljno da postane kandidat za jednu od najbržih (ako ne i najbržu) serijsku limuzinu svih vremena. Utisku luksuza, snage i prestiža dodatno su doprinjeli i naglašeni zlatni detalji na vozilu.
Mislilo se – to je to, savršena limuzina.
Međutim, ekipa iz kompanije Manhart, njemačkog specijaliste za “tjuning”, nije se složila sa tim. Na bazi novog BMW-a M5 CS stvorili su doslovno zver na točkovima.
Jer Manhart MH5 GTR to definitivno jeste. Krenimo za početak od dizajna, prenosi B92.
Kompletno vozilo presvučeno je u tipičnu Manhartovu “Moonlight” foliju. Riječ je o mat nijansi tamno plave, dok mu završni efekat daju sivkasti elementi Manhartovih oznaka.
Zlatni detalji su uklonjeni, jer bi na kraju krajeva možda ipak bili previše napadni, a i ne bi se uklopili u ovakav izbor boja.
Auto leži na gumama 275/30ZR21 i 295/30ZR21, koje su montirane na mat crne Manhart “Classic line Y-spoke” alu felne.
Kompanija KW bila je zadužena za ogibljenje pa je za ovaj automobil razvila nove amortizere sa opcijom podešavanja visine, koji su zaslužni za još bolju dinamiku u vožnji kroz krivine.
Kada je reč o motorizaciji, instalacijom “MHtronik Powerboxa” i karbonskog usisa vazduha, ionako brutalno snažan motor od 635 konjskih snaga sada ima nenormalnih 788 “konja” i vrtoglavih 935 Nm.