Manhart MH5 GTR- zvijer na točkovima - BIGportal.ba
Auto-moto Ostalo

Manhart MH5 GTR- zvijer na točkovima

Kada je BMW početkom 2021. godine predstavio model M5 CS, konkurencija je i više nego opravdano zadrhtala s obzirom da se radilo o najbržem i najsnažnijem serijskom BMW modelu ikada.

Sam naziv modela imao je dodatak CS, što bavarski proizvođač predstavlja kao Competition Sport. Zahvaljujući velikoj upotrebi ugljeničnih vlakana, vozilo je olakšano za 70 kilograma pa je iz 4.4 bi- turbo V8 motora izvučeno 635 konjskih snaga i 750 Nm.

Dovoljno da postane kandidat za jednu od najbržih (ako ne i najbržu) serijsku limuzinu svih vremena. Utisku luksuza, snage i prestiža dodatno su doprinjeli i naglašeni zlatni detalji na vozilu.

Mislilo se – to je to, savršena limuzina.

Međutim, ekipa iz kompanije Manhart, njemačkog specijaliste za “tjuning”, nije se složila sa tim. Na bazi novog BMW-a M5 CS stvorili su doslovno zver na točkovima.

Jer Manhart MH5 GTR to definitivno jeste. Krenimo za početak od dizajna, prenosi B92.

Kompletno vozilo presvučeno je u tipičnu Manhartovu “Moonlight” foliju. Riječ je o mat nijansi tamno plave, dok mu završni efekat daju sivkasti elementi Manhartovih oznaka.

Zlatni detalji su uklonjeni, jer bi na kraju krajeva možda ipak bili previše napadni, a i ne bi se uklopili u ovakav izbor boja.

Auto leži na gumama 275/30ZR21 i 295/30ZR21, koje su montirane na mat crne Manhart “Classic line Y-spoke” alu felne.

Kompanija KW bila je zadužena za ogibljenje pa je za ovaj automobil razvila nove amortizere sa opcijom podešavanja visine, koji su zaslužni za još bolju dinamiku u vožnji kroz krivine.

Kada je reč o motorizaciji, instalacijom “MHtronik Powerboxa” i karbonskog usisa vazduha, ionako brutalno snažan motor od 635 konjskih snaga sada ima nenormalnih 788 “konja” i vrtoglavih 935 Nm.

Danas objavljeno

Bentley u čvrstom zagrljaju Audija

Vanja A

BMW se oprašta od V12 motora u velikom stilu

Vanja A

Prodaja automobila u Europi: pad od 2,4% u 2021., 22,8% u decembru

Vanja A

Ostavite komentar