Tim – to nikad nije 11 najboljih igrača, već 11 igrača koji najbolje funkcionišu zajedno. A reprezentacija? To vam je nivo iznad – 20 i kusur igrača koji dišu istim plućima, koji osećaju za šta igraju, kojima se naježe dlake kad počne himna, koje sedenje na klupi ne žulja, već motiviše…
Srbija konačno ima i TIM, i REPREZENTACIJU.
Srbija za nešto više od dva meseca kreće na Svetsko prvenstvo u Katar da to pokaže celoj planeti.
Predvodiće je Dragan Stojković Piksi, čovek koji je kao magnetom privukao srpske dragulje rasute po Evropi i od njih napravio celinu koja živi kao jedno biće, što je na maestralan način dočarano u Mozzartovoj reklami posvećenoj putu Orlova na Mundijal u Kataru.
Šta je reprezentacija Srbije?
To vam je ponosno klimanje glavom Dušana Tadića na mostu u Amsterdamu.
To vam je skok s jahte Filipa Kostića pravo u Mediteransko more.
To vam je uzbuđenje na licu Nikole Milenkovića u kafiću u Firenci.
To vam je smešak Sergeja Milinkovića Savića kod fontane Di Trevi u Rimu.
To vam je brzi trk Nemanje Gudelja u Sevilji.
To vam je skok s kauča Aleksandra Mitrovića u Londonu.
To vam je sjaj u očima Stefana Mitrovića dok se sprema da istrči iz tunela u Dohi.
To vam je pogled pun ponosa Dragana Stojkovića Piksija.
Svi oni poziv Srbije primaju s osmehom, uzbuđenjem, radošću… Svi oni jedva čekaju da joj se odazovu. I sve se to vidi – u svakom njihovom pokretu, kako na terenu, tako i u Mozzartovoj reklami u režiji Nemanje Ćipranića. Nema tu glume, oni ne znaju da glume, to je iskrena emocija.
Uživajte u spektakularnom letu orla od Banjske stene na Tari do Dohe u Kataru, a ako vam se sve dlake na telu naježe, ne brinite se, niste jedini…