Teammate dostiže drugi nivo na skali Udruženja automobilskih inženjera. To znači da nudi visok stepen asistencije, ali da je i dalje potrebno da vozač obraća pažnju u svakom trenutku.
Teammate, koji neće moći da se dobije sa pogonom samo na zadnjim točkovima ili nehibridnim verzijama modela LS, imaće dve glavne funkcije: Advanced Drive i Advanced Park. Iz Lexusa nisu objasnili zašto samo hibird dobija ovaj sistem.
Advandec Drive će omogućiti da vozilo samostalno ubrzava, koči i upravlja da bi se zadržalo u sredini saobraćajne trake i da bi držalo bezbedno rastojanje od ostalih vozila na auto-putevima. Ova tehnologija može samostalno da promeni traku, prođe određene raskrsnice i kontroliše vozilo u saobraćajnim gužvama. Lexus ovo opisuje kao “delimičnu vožnju bez ruku na upravljaču, ali sa očima na putu”.
Advanced Park će kontrolisati upravljanje, ubrzavanje, kočenje i prebacivanje menjačkog prenosa za vožnju napred ili unazad u okviru parkiranja. Kamere i ultrazvučni senzori prikazivaće na ekranu vozilo iz ptičije perspektive, pa vozač može lako da se orijentiše. Lexus nije objavio detalje o korištenim senzorima.
Izvor. Nacionalnaklasa