Kompanija je od svojih partnera tražila da povuku marketing za tematske policijske komplete. na listi je više od 30 kompleta mifigura i datoteka, koje se distribuiraju.
Povučeni su kompleti “policijska jedinica sa psom”, “policijska stanica” i “policijki bicikl”.
Ovaj potez odražava nedavni trend kod kompanija koje očekuju da potrošač ima svoj glas i da zauzme stav o socijalnim pitanjima.
“Mi smo sa crnom zajednicom, protiv rasizma i nejednakosti”, izjavila je Amanda Madore, stariji menadžer za odnose kompanije “LEGO”.
https://twitter.com/LEGO_Group/status/1268216876498399237
Kompanija nije obustavila prodaju – samo oglase za više od 30 proizvoda.
„Namera nam je bila da privremeno zaustavimo sve digitalno oglašavanje kao odgovor na događaje u SAD”, potvrdila je Madore.
“Naša misija je da inspirišemo kreativnost, a to uključuje nadahnuće za njih da budu tolerantni, inkluzivni i ljubazni. Ima još posla i doniramo četiri miliona dolara organizacijama u Sjedinjenim Državama posvećenim neprofitnim organizacijama koje podržavaju crna deca i drugi koji svu decu obrazuju u pravcu tolerancije i rasne jednakosti”, istakla je Amanda Madore.
Izvor: RTS