Otkako je u vlasništvu kompanije Renault, brend Lada se preporodio i konačno proizvodi izgledom zanimljive automobile koji su tehnologijom ukorak sa vremenom.
Istina, ta renesansa modela i prodaje nije kao kod rumunske marke Dacia, već je reč o vozilima koja su više namenjena tržištima srednjeg istoka, Rusije, i zemalja koje joj gravitiraju.
Zato su u ostatku Evrope retka pojava na putevima.

Zbog svega navedenog, ispod radara prolaze njihove premijere automobila za koje je prava šteta da ih nema više na našim putevima, jer Lada kod nas ima dugu tradiciju i popularnost, a i cenom je prihvatljiva.
Jedan od modela nastalih u saradnji sa kompanijom Renault je i Vesta, predstavljena proginalno krajem 2015. kao limuzina i karavan.
Uskoro je ponudu dopunila atraktivna “krosover” verzija Cross, koja je oduševila kupce.
Da su tvorci ovog modela uspeli u svojoj nameri, pokazuje podatak da je u prošloj godini Vesta bila najprodavaniji automobil u Rusiji.

Vreme čini svoje, pa je upravo stigao još jedan redizajn Veste (prethodni je bio pre par godina), iako bi nakon šest godina proizvodnje mnoge auto-kompanije već pokazivale kako će izgledati naslednik.
Unapređena Vesta prepoznaje se po potpuno drugačijoj LED optici (farovi, maglenke, stop svetla), a restilizovani su i prednji branik i maska hladnjaka.
Izgled prednje maske varira u zavisnosti od verzije, pa tako Cross ima krupnu mrežastu “teksturu”.
Logotip Lade je sada veći, a tu je i novi dizajn 16-inčnih i 17-inčnih alu felni.
Pozadi su dve odvojene dekorativne izduvne cevi i novi poklopac prtljažnika sa velikim vodoravnim reljefnim natpisom “Lada”.

Za sada nema detalja o specifikacijama, iako će linija motora verovatno biti preneta iz aktuelne ponude, sa malim ažuriranjima kako bi se uskladila sa strožim ekološkim propisima.
Podsećamo, trenutno je Vesta dostupna sa dva 1.6-litarska benzinca sa 78 kW/106 KS, odnosno 83 kW/113 KS, dok je Sport verzija opremljena snažnijim 1.8 agregatom sa 107 kW/145 KS.
B92.